Firma NAVITEL, dostawca wiod?cych rozwi?za? na rynku elektroniki samochodowej informuje o odnotowanym wyniku 1,5 miliona sprzedanych urz?dze? na rynkach pa?stw Europy ?rodkowo-Wschodniej. Od czerwca 2019 do maja tego roku sprzedano kolejne pó? miliona produktów producenta.
„Od pocz?tku istnienia firmy Navitel obserwujemy sta?y wzrost zainteresowania naszymi produktami. Rozpoczynali?my od nawigacji i wraz z rozwojem marki sukcesywnie rozszerzamy portfolio. W ubieg?ym roku od?wie?yli?my ofert? o nowe modele urz?dze?, m.in. kamery z funkcj? Night Vision, które bardzo dobrze przyj??y si? na rynku, oraz akcesoria samochodowe. Mottem Navitel jest ci?g?y rozwój i wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta. Staramy si? ca?y czas podnosi? jako?? sprz?tu, który tworzymy. Obecna sytuacja na ?wiecie zwi?zana z panuj?c? epidemi? wp?yn??a równie? na nasz brand. Rynek transportowy niestety dotkliwie ucierpia?, ludzie mniej podró?uj?, jest to zrozumia?e. Podj?li?my decyzj? o wydaniu aktualizacji dla wideorejestratorów, która wprowadza funkcj? kamerki internetowej. Klient kupuj?c produkt Navitel dostaje wielofunkcyjne urz?dzenie, z którego mo?e korzysta? w domu, a tak?e w aucie. Pracujemy nad nowo?ciami, mamy wiele innowacyjnych pomys?ów, koncepcji i wierzymy, ?e wkrótce uda si? je wszystkie zrealizowa?. Ju? teraz mo?emy zdradzi?, ?e pojawi? si? kolejne kategorie w portfolio firmy. Mamy nadziej?, ?e ju? nied?ugo b?dziemy mogli cieszy? si? z efektów naszych nowych projektów. Informacja o sprzeda?y 1,5 miliona urz?dze? jeszcze bardziej motywuje zespó? do ci??kiej, ale jak?e satysfakcjonuj?cej pracy. Dzi?ki tak du?ej popularno?ci produktów, Navitel sta? si? liderem w?ród producentów nawigacji i wideorejestratorów samochodowych” – mówi Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Europe.