Samsung coraz mocniej dywersyfikuje swoją działalność. Teraz przejmuje paryski startup za prawie 100 mln USD

Samsung Medison, dział medyczny Samsung Electronics, specjalizujący się w diagnostycznych urządzeniach do obrazowania, ogłosił plany przejęcia paryskiego startupu Sonio za sumę 92,7 miliona dolarów. Sonio, znany z rozwoju zaawansowanego oprogramowania opartego na sztucznej inteligencji (AI) dla ultrasonografii, jest przełomowym krokiem dla Samsunga w integracji AI z medycznymi technologiami obrazowania.

Klaudia Ciesielska
źródło: Unplash/BoliviaInteligente
- REKLAMA -
[the_ad_group id="105318"]

OpenAI upraszcza Deep Research. Lżejsza wersja dla mas i niższych kosztów

OpenAI udostępniło lżejszą wersję swojego narzędzia Deep Research, które wykorzystuje AI do generowania tematycznych raportów na podstawie danych z internetu. Nowy wariant działa szybciej, kosztuje mniej i ma trafić do szerszego grona użytkowników – w tym także tych korzystających z…

- Advertisement -
Ad image
- REKLAMA -
[the_ad_group id="105326"]

Nie tylko GPU. Lenovo stawia na pamięć masową jako fundament dla AI

Lenovo właśnie ogłosiło największą w swojej historii aktualizację oferty rozwiązań do przechowywania danych. Ale nie chodzi tu wyłącznie o mocniejsze macierze czy efektywniejsze chłodzenie. To próba strategicznego przesunięcia pozycji firmy…

Izabela Myszkowska

Intel wraca do gry w AI. Czy nie jest już za późno?

Jednym z największych strategicznych niedopatrzeń Intela w ostatniej dekadzie było przegapienie momentu, w którym Nvidia zaczęła dominować na rynku układów dla sztucznej inteligencji. Dziś Nvidia nie jest już tylko producentem…

Ad imageAd image
Klaudia Ciesielska

Rośnie skuteczność cyberataków – jest ich mniej, ale są bardziej kosztowne

W 2024 roku cyberprzestępczość wygenerowała rekordowe straty na poziomie ponad 16 miliardów dolarów, mimo że…

Gamifikacja w UX – kiedy działa, a kiedy jest tylko zbędnym dodatkiem?

Czym jest gamifikacja w UX? Gamifikacja to wykorzystanie mechanizmów znanych z gier w produktach, które grami nie są, aby zwiększyć zaangażowanie i motywację użytkowników. Nie chodzi w niej o tworzenie gry, lecz o inteligentne zastosowanie jej elementów, by użytkownicy chętniej…

- Advertisement -
Ad image
- REKLAMA -
[the_ad_group id="105326"]

Technologia

- REKLAMA -
[the_ad_group id="105318"]