Og?oszona w grudniu ubieg?ego roku d?ugoterminowa strategia rozwoju spó?ki zak?ada
podwojenie do ko?ca 2023 roku przychodów i zatrudnienia. Firma chce tego dokona? w oparciu o nowe us?ugi oraz aktywizacj? dzia?a? na rynkach zagranicznych. W realizacji ambitnych planów ma pomóc sprzyjaj?ca sytuacja rynkowa i rozp?dzona transformacja cyfrowa przedsi?biorstw.
Kierunki strategicznego rozwoju, w które Altkom Software & Consulting inwestuje
w pierwszej kolejno?ci, obejmuj? us?ugi cloud computingu, big data oraz strategii
i projektowania produktów cyfrowych. Pokrywaj? si? one z obecnymi trendami
i potrzebami przedsi?biorstw. Optymalizacja kosztów, poprawa do?wiadczenia klientów
w kontakcie z us?ugodawcami oraz utrzymanie ci?g?o?ci dzia?ania, to najcz??ciej komunikowane przez firmy wyzwania.
Nowe kompetencje spó?ka zdecydowa?a si? nabywa? zarówno na drodze organicznego rozwoju jak i akwizacji. Inwestycj? w obszar us?ug zwi?zanych z chmur? publiczn? firma rozpocz??a od zbudowania zespo?u, pozyskania do?wiadczonych ekspertów oraz partnerstw
z najwi?kszymi dostawcami us?ug chmurowych. Obecnie posiada ju? status
AWS Select Consulting Partner oraz poszerzy?a portfolio klientów o pierwsze kontrakty na us?ugi optymalizacji i wdro?enia chmury AWS.
Kolejnym krokiem w realizacji przyj?tej strategii jest inwestycja w pozna?ski Kreatik. Agencja od przesz?o dekady z powodzeniem realizuje projekty tworzenia strategii i komunikacji produktów cyfrowych, projektuje aplikacje webowe i mobilne mi?dzy innymi w sektorze retail. Klienci Kreatika, to m.in.: Bisnode, Borjomi, Danone, Eurocash, Inea,
Orbico, ?abka.
Od pocz?tku kwietnia br. zespó? Kreatika z?o?ony z do?wiadczonych strategów, UX i UI designerów oraz growth marketerów, b?dzie dzia?a? w strukturach Altkom Software & Consulting jako niezale?na jednostka biznesowa. Po??czona oferta obu firm zosta?a dobrze odebrana przez Klientów i skutkuje pierwszymi kontraktami.
„Ostatnie kilkana?cie lat, to konsekwentny, ale stopniowy wzrost organiczny firmy. Rozwój bazuj?cy na poszerzaniu oferty us?ug i budowie nowych kompetencji w oparciu o w?asne zasoby wystarcza?y, aby nad??a? za zmianami w technologii i potrzebami klientów. Tym bardziej, ?e w ramach Grupy dysponujemy pot??nym zapleczem edukacyjnym
Altkom Akademii, gdzie mo?emy szybko uzupe?ni? wiedz?. Obecnie obserwowane przyspieszenie projektów transformacji cyfrowej i id?cych za tym rosn?cych wymaga? wzgl?dem dostawców, sk?oni?o nas do przemodelowania naszej strategii. Klienci nie mog? czeka?, wymagaj? jako?ci us?ug popartej referencjami i wieloletnim do?wiadczeniem. To buduje si? latami. Dlatego w??czanie zgranych zespo?ów kompetencyjnych do istniej?cych struktur ASC, uznali?my za w?a?ciwy kierunek rozwoju. Pokaza?y to pierwsze miesi?ce zacie?nionej wspó?pracy z Kreatikiem. Klienci widz? warto?? w dostarczeniu im kompletnej us?ugi wokó? produktów cyfrowych.” – mówi Adam Lejman, CEO w Altkom Software & Consulting oraz Altkom Experts.
Jeszcze w bie??cym roku Altkom Software & Consulting zamierza powo?a? kolejne business unity, zwi?kszy? zatrudnienie zespo?ów realizacyjnych oraz managerskich.