Amica otworzy?a w?asny sklep dla klientów indywidualnych

Izabela Myszkowska
3 Min
?ród?o: mat. prasowe

Akcesoria produktowe i domowe marki Amica s? ju? dost?pne w nowym serwisie zakupowym online polskiego producenta. Na stronie amica.pl/sklep w ofercie dla klientów indywidualnych znalaz?y si? m.in. formy do pieczenia, worki do odkurzacza czy filtry do okapu. Firma deklaruje dostaw? zakupionych w ten sposób produktów w ci?gu 24 godzin. Uruchomieniu sprzeda?y online towarzyszy od?wie?ony serwis amica.pl.

Uruchomienie nowego sklepu online to odpowied? Grupy Amica na oczekiwania klientów, którzy coraz cz??ciej podejmuj? decyzje zakupowe w internecie. Na pocz?tek firma udost?pni?a wybrane akcesoria produktowe i domowe. Wraz z rozwojem serwisu w ofercie online b?d? pojawia? si? kolejne tego typu artyku?y. Odwiedzaj?cy mog? te? na kartach produktów znale?? opinie klientów, którzy kupili ju? dany produkt.

– Mo?liwo?? zakupu wybranych akcesoriów bezpo?rednio od producenta wyrazili jego potencjalni u?ytkownicy, ankietowani w ramach  przeprowadzonego przez nas ostatnio projektu badawczego Customer Journey. Klienci oczekuj? od nas mo?liwo?ci takich zakupów w sposób bezpieczny i z gwarancj? szybkiej dostawy. W naszym nowym serwisie spe?niamy wszystkie te oczekiwania – zapewniamy zarówno w pe?ni bezpieczne formy p?atno?ci i pe?n? gwarancj? producenta, jak równie? dostaw? produktu w 24 godziny. Przeprowadzone przez nas badania, a tak?e w?asne obserwacje i analizy, wskaza?y nam, jak bardzo na decyzje zakupowe wp?ywa klarowna procedura zwrotu. Dlatego termin, w jakim mo?na zrezygnowa? z zakupu, wyd?u?yli?my ze standardowych 14 do 30 dni. Zakupy w naszym sklepie s? wi?c nie tylko bezpieczne, ale tak?e komfortowe zapewnia Robert Dro?y?ski, lider projektów odpowiedzialny w Grupie Amica za budowanie oraz wdro?enia strategii e-commerce.

Budowie sklepu online towarzyszy?y równolegle prace nad modernizacj? serwisu amica.pl, który polski producent zaprezentowa? niedawno w nowej wersji. Firma zdecydowa?a si? na od?wie?enie szaty graficznej i uproszczenie nawigacji, dzi?ki czemu serwis spe?nia najnowsze trendy w zakresie user experience. Jedn? z istotnych zmian by?o dostosowanie multimedialnej prezentacji produktów do urz?dze? mobilnych, w my?l idei „mobile first”. Dzi?ki temu poruszanie si? po stronie z poziomu smartfonu sta?o si? jeszcze bardziej intuicyjne.

 - Wed?ug prowadzonych przez nas analiz, ponad 62 proc. klientów szuka informacji o naszej marce i produktach, wykorzystuj?c dost?p do Internetu w urz?dzeniach mobilnych. Dlatego tak wa?ne by?o zarówno przygotowanie layoutów graficznych, jak i zaprojektowanie systemu nawigacji pod k?tem takich urz?dze?. Serwis posiada tak?e  intuicyjn? wyszukiwark? oraz efektywn? porównywark? produktów i akcesoriówmówi Monika Ku?nik, strategiczny mened?er ds. digitalizacji i mediów, odpowiedzialna w Grupie Amica za wdro?enia serwisów internetowych.

W pracach nad nowym serwisem internetowym udzia? bra?y firma Exorigo Upos oraz GoldenGrid – marka pod parasolem agencji GoldenSubmarine, specjalizuj?ca si? w projektach UX/UI. To pierwszy tak kompleksowy serwis Grupy Amica z funkcj? sklepu internetowego, ale spó?ka zapowiada podobne wdro?enia na kolejnych rynkach.

Udostępnij