Apple Vision Pro do kupienia ju? w przysz?ym miesi?cu. Model sprzeda?y nie ka?dego zachwyci

Klaudia Ciesielska
2 Min
Apple Vision Pro

Apple, znana ze swoich innowacyjnych produktów, wprowadza na rynek z Vision Pro, swój najnowszy zestawem s?uchawkowym. Ten kosztuj?cy 3500 USD gad?et, ma wej?? do sklepów 2 lutego. Wyró?niaj?c si? swoim eleganckim designem, zosta? zaprezentowany na konferencji w Cupertino osiem miesi?cy temu. Ale czy Vision Pro to kolejny prze?om w technologii, czy raczej luksusowy dodatek do niszowej bran?y?

Apple Vision Pro – rynek VR zyska mocnego gracza

Apple zapowiada kompatybilno?? gogli z ponad 1 milionem aplikacji iPhone’a i iPada, a przedsprzeda? rozpocznie si? 19 stycznia. Jednak kupuj?cy b?d? zmuszeni odwiedzi? sklep, aby odpowiednio dopasowa? urz?dzenie, które jest sterowane oczami i gestami d?oni. To niekonwencjonalne podej?cie do interakcji mo?e by? zarówno punktem sprzeda?y, jak i potencjaln? barier? dla konsumentów.

Vision Pro, b?d?cy pierwszym nowym produktem Apple od czasu wprowadzenia smartwatcha, otrzyma? pozytywne recenzje w kontrolowanych demonstracjach. Jednak wysoka cena prawdopodobnie ograniczy jego popularno?? w pierwszym roku. To siedmiokrotnie wi?cej ni? kosztuje zestaw s?uchawkowy Meta Quest 3, co stawia pod znakiem zapytania dost?pno?? Vision Pro dla przeci?tnego konsumenta.

Intryguj?c? cech? jest mo?liwo?? nagrywania filmów 3D, kompatybilnych z najnowszymi modelami iPhone’ów. To mo?e by? krok w stron? zwi?kszenia atrakcyjno?ci urz?dzenia, ale czy wystarczaj?cy, aby uzasadni? wysok? cen??

W obliczu niewielkiego spadku przychodów w ostatnim roku podatkowym, Apple stawia na Vision Pro jako potencjalny impuls do zwi?kszenia sprzeda?y. Ale czy ten produkt, który kosztuje a? siedem razy wi?cej ni? jego najbli?szy konkurent, mo?e przyci?gn?? wystarczaj?co szerok? baz? klientów? Te kwestie zweryfikuje jak zwykle rynek. 

Udostępnij
Redaktor Brandsit