Archicom usprawnia obs?ug? zlece? z pomoc? nowego Panelu Klienta

Bartosz Martyka
3 Min

Nowe rozwi?zanie pomo?e deweloperowi w obs?udze klientów od momentu zakupu nowego mieszkania, przez odbiór kluczy, a? po obs?ug? gwarancyjn?. Za realizacj? nowego narz?dzia odpowiada wroc?awski software house Intratic (Grupa Unity).

Wdro?enie Panelu Klienta mia?o na celu usprawnienie komunikacji z klientami od momentu sprzeda?y, przez odbiór kluczy, po obs?ug? gwarancyjn?. Jeste?my przekonani, ?e wdro?enie Panelu Klienta wp?ynie na wzrost satysfakcji klientów, a samo narz?dzie oka?e si? praktycznym i pomocnym rozwi?zaniem w codziennej pracy naszych specjalistów – komentuje Tomasz Sujak, Cz?onek Zarz?du Archicom S.A.Stworzenie platformy, dzi?ki której b?dziemy z klientami w ci?g?ym kontakcie pozwoli nam jeszcze lepiej ws?uchiwa? si? w potrzeby mieszka?ców, a zg?aszane przez u?ytkowników zagadnienia wykorzystywa? do budowania coraz lepszej oferty – dodaje.

Panel Klienta wspiera u?ytkowników poprzez szereg rozwi?za? systemowych. Narz?dzie daje im dost?p do najwa?niejszych danych i dokumentów dotycz?cych zakupionej nieruchomo?ci, podgl?d post?pów w realizacji inwestycji, mo?liwo?? umówienia si? na wizyt? na budowie czy obs?ug? gwarancyjn?. Wdro?one rozwi?zania pozwol? deweloperowi przyspieszy? obs?ug? klienta i zoptymalizowa? jej koszty. Deweloper planuje poszerzenie zakresu funkcjonalno?ci Panelu Klienta o kolejne opcje.

Chc?c zrealizowa? te za?o?enia zdecydowali?my si? na prac? w technologiach Kentico i .NET MVC. Zapewniaj? one optymalne warunki pod k?tem dalszego rozwoju platformy, tak?e w kontek?cie nadchodz?cych zmian w zakresie ochrony danych osobowych, czyli RODO. – t?umaczy Sebastian B?aszkiewicz, dyrektor sprzeda?y w Grupie Unity, dodaj?c, ?e CMS Kentico uwzgl?dnia ju? nowe wymogi prawne w swoich rozwi?zaniach.

Panel Klienta integruje dane z istniej?cych rozwi?za? informatycznych firmy Archicom S.A., zapewniaj?c nie tylko sprawny przep?yw informacji o nabywcach, produktach i umowach z CRM-u, ale te? wykorzystuj?c tre?ci i media z systemu klasy PIM (Product Information Management).

Projekt zosta? zrealizowany w metodyce Agile PM, a sama faza wytwarzania oprogramowania – w SCRUM-ie. Taki sposób pracy zosta? przyj?ty za zgod? obu stron, za? kolejne funkcje by?y dostarczane w krótkich sprintach.

Dzi?ki temu zespó? Archicomu móg? na bie??co kontrolowa? bud?et, reagowa? na zmieniaj?ce si? wymagania i odpowiednio modyfikowa? zakres oraz plan prac. – podsumowuje Sebastian B?aszkiewicz z Grupy Unity.

archicomPanel Klienta Intratic mo?na zaadaptowa? do indywidualnych potrzeb organizacji z wszystkich bran?, w których sprawna obs?uga posprzeda?owa jest konieczno?ci?. Dowiedz si? wi?cej na intratic.eu.

Udostępnij
Posiada wieloletnie do?wiadczenie w PR, przedsi?biorca, by?y reseller i programista. Specjalizuje si? w zarz?dzaniu strategicznym.