Nowe rozwi?zanie pomo?e deweloperowi w obs?udze klientów od momentu zakupu nowego mieszkania, przez odbiór kluczy, a? po obs?ug? gwarancyjn?. Za realizacj? nowego narz?dzia odpowiada wroc?awski software house Intratic (Grupa Unity).
– Wdro?enie Panelu Klienta mia?o na celu usprawnienie komunikacji z klientami od momentu sprzeda?y, przez odbiór kluczy, po obs?ug? gwarancyjn?. Jeste?my przekonani, ?e wdro?enie Panelu Klienta wp?ynie na wzrost satysfakcji klientów, a samo narz?dzie oka?e si? praktycznym i pomocnym rozwi?zaniem w codziennej pracy naszych specjalistów – komentuje Tomasz Sujak, Cz?onek Zarz?du Archicom S.A. – Stworzenie platformy, dzi?ki której b?dziemy z klientami w ci?g?ym kontakcie pozwoli nam jeszcze lepiej ws?uchiwa? si? w potrzeby mieszka?ców, a zg?aszane przez u?ytkowników zagadnienia wykorzystywa? do budowania coraz lepszej oferty – dodaje.
Panel Klienta wspiera u?ytkowników poprzez szereg rozwi?za? systemowych. Narz?dzie daje im dost?p do najwa?niejszych danych i dokumentów dotycz?cych zakupionej nieruchomo?ci, podgl?d post?pów w realizacji inwestycji, mo?liwo?? umówienia si? na wizyt? na budowie czy obs?ug? gwarancyjn?. Wdro?one rozwi?zania pozwol? deweloperowi przyspieszy? obs?ug? klienta i zoptymalizowa? jej koszty. Deweloper planuje poszerzenie zakresu funkcjonalno?ci Panelu Klienta o kolejne opcje.
– Chc?c zrealizowa? te za?o?enia zdecydowali?my si? na prac? w technologiach Kentico i .NET MVC. Zapewniaj? one optymalne warunki pod k?tem dalszego rozwoju platformy, tak?e w kontek?cie nadchodz?cych zmian w zakresie ochrony danych osobowych, czyli RODO. – t?umaczy Sebastian B?aszkiewicz, dyrektor sprzeda?y w Grupie Unity, dodaj?c, ?e CMS Kentico uwzgl?dnia ju? nowe wymogi prawne w swoich rozwi?zaniach.
Panel Klienta integruje dane z istniej?cych rozwi?za? informatycznych firmy Archicom S.A., zapewniaj?c nie tylko sprawny przep?yw informacji o nabywcach, produktach i umowach z CRM-u, ale te? wykorzystuj?c tre?ci i media z systemu klasy PIM (Product Information Management).
Projekt zosta? zrealizowany w metodyce Agile PM, a sama faza wytwarzania oprogramowania – w SCRUM-ie. Taki sposób pracy zosta? przyj?ty za zgod? obu stron, za? kolejne funkcje by?y dostarczane w krótkich sprintach.
– Dzi?ki temu zespó? Archicomu móg? na bie??co kontrolowa? bud?et, reagowa? na zmieniaj?ce si? wymagania i odpowiednio modyfikowa? zakres oraz plan prac. – podsumowuje Sebastian B?aszkiewicz z Grupy Unity.
Panel Klienta Intratic mo?na zaadaptowa? do indywidualnych potrzeb organizacji z wszystkich bran?, w których sprawna obs?uga posprzeda?owa jest konieczno?ci?. Dowiedz si? wi?cej na intratic.eu.