STILL Polska wprowadza na rynek OPX iGo neo – rozwi?zanie ??cz?ce zalety wyró?nionego nagrod? IFOY „autonomicznego partnera kompletacji” iGo neo CX 20 oraz popularnej w ostatnich latach serii wózków kompletacyjnych z kierownic? OPX.
G?ównym wyró?nikiem pojazdów klasy iGo neo jest zdolno?? samoczynnego poruszania si? za operatorem. Dostosowuj? si? one do rytmu pracy i ca?kowicie zwalniaj? u?ytkownika z konieczno?ci sterowania pojazdem na krótkich trasach. Wózki zajmuj? przy tym optymaln?, zgodn? z jego preferencjami pozycj? do odk?adania ?adunków na wid?y, do minimum ograniczaj?c dystans, na którym konieczne jest ich r?czne przenoszenie. Dzi?ki wyeliminowaniu potrzeby naprzemiennego opuszczania i zajmowania stanowiska w wózku proces kompletacji mo?na przyspieszy? nawet o 25%, co przek?ada si? na wi?ksz? wydajno?? i wymierne oszcz?dno?ci.
Innowacyjno?? OPX iGo neo wzgl?dem pierwszego autonomicznego partnera kompletacji STILL objawia si? przy pokonywaniu wi?kszych odleg?o?ci, gdy operator samodzielnie steruje wózkiem. System STILL Easy Drive w formie ergonomicznej kierownicy zapewnia precyzyjne manewrowanie pojazdem i daje szybki dost?p do wszystkich funkcji. Pi?cioko?owe podwozie oraz sprawdzony system Curve Speed Control, automatycznie redukuj?cy pr?dko?? na zakr?tach, gwarantuj? wysok? stabilno?? i dobr? przyczepno??. System iGo neo dost?pny jest w pojazdach linii OPX o ud?wigu od 1,2 do 2,5 tony – tak?e w wariantach z podwójnymi wid?ami. Wszystkie wózki serii wyposa?ono w trójfazowy silnik o mocy 3 kW i napi?ciu 24 V, pozwalaj?cy na ekonomiczn? jazd? z maksymaln? dopuszczaln? szybko?ci?. W zestawieniu z dost?pnymi opcjonalnie akumulatorami o pojemno?ci do 620 Ah, rozwi?zania zapewniaj? d?ug? prac? na jednej baterii. Do wyboru s? modele z jej boczn? wymian? oraz zintegrowan? ?adowark?. W efekcie sposób zasilania OPX mo?na optymalnie dobra? do specyfiki