Piotr Morko, posiadaj?cy wieloletnie do?wiadczenie w marketingu, zosta? niedawno mianowany Senior Marketing Managerem w Newline Interactive EMEA, firmie specjalizuj?cej si? w produkcji monitorów interaktywnych. Jego kariera w Newline rozpocz??a si? w lipcu 2020 roku.
Awans w dziale marketingu Newline Interactive
Przed obj?ciem nowego stanowiska, Morko odpowiada? za komunikacj? marketingow? w Newline Interactive w Polsce i Europie Wschodniej. Jego awans na Senior Marketing Managera jest zwi?zany z rozszerzeniem zakresu obowi?zków, obejmuj?cym teraz zarz?dzanie projektami na poziomie ca?ego regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Dodatkowo, Morko b?dzie wspó?pracowa? z dzia?ami marketingu w regionach APAC (Azja i Pacyfik) oraz USA.
Morko rozpocz?? swoj? karier? w marketingu w 2008 roku. Pracowa? w ró?nych sektorach bran?y marketingowej, w tym w firmach zajmuj?cych si? produkcj?, dystrybucj?, sprzeda?? detaliczn? IT oraz w agencji marketingowej. Specjalizuje si? w marketingu B2B oraz w marketingu internetowym, a tak?e w szeroko poj?tej komunikacji i e-commerce.
Edukacja i do?wiadczenie
Poza prac? zawodow?, Morko zajmuje si? zarz?dzaniem dru?yn? futbolu ameryka?skiego – Lowlanders Bia?ystok. W ?yciu oprócz pracy skupia si? na wychowaniu syna, dobrej lekturze, samorozwoju oraz podró?ach na w?asn? r?k?.
Morko jest absolwentem Wydzia?u Zarz?dzania, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz uko?czy? studia podyplomowe z zakresu Marketingu Internetowego na Politechnice Bia?ostockiej.
Przej?cie przez Piotra Morko roli Senior Marketing Managera w Newline Interactive EMEA oznacza nowy etap w jego karierze oraz w rozwoju dzia?u marketingu firmy. Jego do?wiadczenie i edukacja stanowi? podstaw? dla nowych wyzwa? i projektów, które b?dzie realizowa? w mi?dzynarodowym ?rodowisku.