Awatary w metaverse od L’Oreal, czyli przysz?o?? pi?kna w Web3

Izabela Myszkowska
2 Min

Nale??ce do Grupy L’Oréal marki Maybelline New York i L’Oréal Professionnel we wspó?pracy z zespo?em renomowanych makija?ystów, fryzjerów i artystów 3D, po??czy?y si?y z platform? do tworzenia awatarów – Ready Player Me. W efekcie wspólnych dzia?a? powsta?y oryginalne makija?e i fryzury, które mo?na wykorzystywa? tworz?c awatary na ponad czterech tysi?cach platform, gier i aplikacji. Tym samym L’Oréal udost?pni? trzem miliardom graczy na ca?ym ?wiecie mo?liwo?? kreatywnej zabawy i wyra?ania siebie w wirtualnej rzeczywisto?ci.

L’Oréal wkracza do metaverse i udost?pnia stylizacje dla awatarów na platformie Ready Player Me oraz wszystkich aplikacjach i grach z ni? kompatybilnych, w tym Spatial, HiberWorld i VRChat. Inicjatywa jest nowoczesn? metod? dotarcia do konsumentów z ofert? produktów i us?ug.

Po??czenie kreatywno?ci, technologii, specjalistycznej wiedzy i do?wiadczenia L’Oréal w dziedzinie pi?kna, pozwala nam zaoferowa? u?ytkownikom mo?liwo?? wyra?ania siebie w wirtualnym ?wiecie. Z ponad trzema miliardami graczy na ca?ym globie oraz nasz? otwarto?ci? na odkrywanie nowych kodów pi?kna, czynimy do?wiadczenie pi?kna bardziej dost?pnym. Ponadto odzwierciedla ró?norodno?? naszego ?wiata powiedzia?a Camille Kroely, Chief Metaverse3 Officer w Grupie L’Oréal.

Maybelline New York, marka makija?owa numer jeden na ?wiecie, oferuje pi?? makija?y, aby da? u?ytkownikom mo?liwo?? kreowania swojego wirtualnego wizerunku. Natomiast L’Oréal Professionnel, lider w bran?y profesjonalnego fryzjerstwa i zaufany partner stylistów fryzur i ich klientów, przygotowa? pi?? inspiruj?cych i zgodnych z trendami fryzur, które daj? mo?liwo?? wyra?ania siebie w cyfrowym ?wiecie. Jednym z artystów zaanga?owanych w projekt by? Evan Rochette, projektant i programista 3D

Wierzymy, ?e przysz?o?? pi?kna b?dzie zarówno fizyczna, jak i cyfrowa oraz wirtualna. Nasze marki tworz? nowe, wci?gaj?ce i niestandardowe do?wiadczenia w wirtualnej przestrzeni, grach, i reklamach. Anga?ujemy tak?e wirtualnych ambasadorów i influencerów. Jeste?my bardzo podekscytowani tworzeniem przysz?o?ci pi?kna w Web3 i metaversemówi Asmita Dubey, Chief Digital & Marketing Officer w Grupie L’Oréal.

Udostępnij