Nale??ce do Grupy L’Oréal marki Maybelline New York i L’Oréal Professionnel we wspó?pracy z zespo?em renomowanych makija?ystów, fryzjerów i artystów 3D, po??czy?y si?y z platform? do tworzenia awatarów – Ready Player Me. W efekcie wspólnych dzia?a? powsta?y oryginalne makija?e i fryzury, które mo?na wykorzystywa? tworz?c awatary na ponad czterech tysi?cach platform, gier i aplikacji. Tym samym L’Oréal udost?pni? trzem miliardom graczy na ca?ym ?wiecie mo?liwo?? kreatywnej zabawy i wyra?ania siebie w wirtualnej rzeczywisto?ci.
L’Oréal wkracza do metaverse i udost?pnia stylizacje dla awatarów na platformie Ready Player Me oraz wszystkich aplikacjach i grach z ni? kompatybilnych, w tym Spatial, HiberWorld i VRChat. Inicjatywa jest nowoczesn? metod? dotarcia do konsumentów z ofert? produktów i us?ug.
Po??czenie kreatywno?ci, technologii, specjalistycznej wiedzy i do?wiadczenia L’Oréal w dziedzinie pi?kna, pozwala nam zaoferowa? u?ytkownikom mo?liwo?? wyra?ania siebie w wirtualnym ?wiecie. Z ponad trzema miliardami graczy na ca?ym globie oraz nasz? otwarto?ci? na odkrywanie nowych kodów pi?kna, czynimy do?wiadczenie pi?kna bardziej dost?pnym. Ponadto odzwierciedla ró?norodno?? naszego ?wiata – powiedzia?a Camille Kroely, Chief Metaverse3 Officer w Grupie L’Oréal.
Maybelline New York, marka makija?owa numer jeden na ?wiecie, oferuje pi?? makija?y, aby da? u?ytkownikom mo?liwo?? kreowania swojego wirtualnego wizerunku. Natomiast L’Oréal Professionnel, lider w bran?y profesjonalnego fryzjerstwa i zaufany partner stylistów fryzur i ich klientów, przygotowa? pi?? inspiruj?cych i zgodnych z trendami fryzur, które daj? mo?liwo?? wyra?ania siebie w cyfrowym ?wiecie. Jednym z artystów zaanga?owanych w projekt by? Evan Rochette, projektant i programista 3D
Wierzymy, ?e przysz?o?? pi?kna b?dzie zarówno fizyczna, jak i cyfrowa oraz wirtualna. Nasze marki tworz? nowe, wci?gaj?ce i niestandardowe do?wiadczenia w wirtualnej przestrzeni, grach, i reklamach. Anga?ujemy tak?e wirtualnych ambasadorów i influencerów. Jeste?my bardzo podekscytowani tworzeniem przysz?o?ci pi?kna w Web3 i metaverse – mówi Asmita Dubey, Chief Digital & Marketing Officer w Grupie L’Oréal.