Bakotech uruchomi? programy lojalno?ciowe dla Partnerów

Newsroom BrandsIT
1 Min

W 2019 roku krakowski dystrybutor rozwi?za? bezpiecze?stwa IT, uruchomi? dwa programy lojalno?ciowe dla swoich partnerów biznesowych. Celem obu projektów jest dostarczenie firmom wspó?pracuj?cym z Bakotech dodatkowych korzy?ci finansowych oraz mo?liwo?ci rozwoju w obszarze marketingu.

Pierwszy z programów, B-LOYAL,  zosta? uruchomiony z pocz?tkiem trzeciego kwarta?u. Jego g?ównym za?o?eniem jest udzielanie rabatów aktywnym  partnerom, które mog? wykorzysta? na realizacj? przysz?ych zamówie? u dystrybutora.

Kolejny program, B-MARK, zosta? uruchomiony z pocz?tkiem czwartego kwarta?u i umo?liwia partnerom handlowym finansowanie projektów marketingowych ze ?rodków zgromadzonych w programie.  ?rodki finansowe mog? by? wykorzystane na dzia?ania marketingowe dla rozwi?za? z portfolio Bakotechu. Przyznane fundusze s? uzale?nione od wysoko?ci obrotów sprzeda?owych i statusu partnera.

G?ównym za?o?eniem uruchomienia programów lojalno?ciowych jest wsparcie naszych Partnerów zarówno w obszarze sprzeda?y jak i marketingu, niezwykle istotnych dla rozwijania biznesu. Istotn? warto?ci? b?dzie równie? zbudowanie efektywnej, d?ugoterminowej i opartej o wzajemn? lojalno?? wspó?pracy z naszymi Partnerami handlowymi. – podsumowuje Krzysztof Ha?gas, Prezes Zarz?du Bakotech.

Bakotech zapowiada, ?e uruchomione programy b?d? nieustannie rozwijane i uzupe?niane o nowe mo?liwo?ci, dopasowane do biznesowych potrzeb partnerów handlowych Bakotech.

Udostępnij