Billennium prezentuje Inperly w warszawskim Centrum Technologii Microsoft

Klaudia Ciesielska
6 Min

Billennium, polska spó?ka tworz?ca rozwi?zania IT dla biznesu, zosta?a jednym
z wystawców w Alei Innowacji w warszawskim Centrum Technologii Microsoft. Firma zaprezentowa?a tam kiosk Inperly – cyfrow? platforma komunikacji z klientem, która umo?liwia przeprowadzanie ca?ego procesu doradztwa czy sprzeda?y us?ugi ca?kowicie zdalnie.

Aleja Innowacji w Centrum Technologii Microsoft (MTC) to jedyne w Europie ?rodkowo-Wschodniej centrum pokazowe, w którym Microsoft oraz jego globalni i lokalni partnerzy prezentuj? nowoczesne rozwi?zania oparte na technologiach tej firmy, wspieraj?ce cyfrow? transformacj? w biznesie. Ponad 120 firm partnerskich Microsoftu zgromadzonych w MTC demonstruje przede wszystkim przyk?ady realnych zastosowa? technologii odpowiadaj?cych na potrzeby bran?, takich jak finanse, handel detaliczny, ochrona zdrowia czy przemys?.

otyczy to zarówno podmiotów dzia?aj?cych w ?rodowisku w pe?ni cyfrowym, jak równie? tych, które ??cz? efektywnie ?wiat wirtualny z fizycznym. Jednym z prezentowanych rozwi?za? jest wolnostoj?cy kiosk Inperly, s?u??cy do cyfrowej obs?ugi klienta, który zosta? stworzony przez Billennium w oparciu o chmur? Microsoft Azure.

Cyfrowe kana?y obs?ugi klienta przysz?o?ci? bran?y finansowej

Jak pokaza?o badanie pt. „Jak Polacy korzystaj? z kana?ów cyfrowych”, przeprowadzone jesieni? 2020 roku przez EY i Billennium, 49 proc. Polaków w okresie pandemii korzysta?o ze zdalnych kana?ów komunikacji z firm?, a 59 proc. wykorzystywa?o je do kontaktów z bankami, ubezpieczycielami czy firmami komunikacyjnymi. Co wi?cej, 86 proc. badanych korzysta?o z tej formy kontaktu, a 80 proc z nich ocenia j? pozytywnie. Wiele firm skupi?o si? na rozwoju nowych narz?dzi u?atwiaj?cych komunikacj?. Przyk?adem mo?e by? platforma Inperly, która pozwala na przeprowadzenie procesów doradztwa i sprzeda?y ca?kowicie zdalnie, pocz?wszy od potwierdzenia to?samo?ci, prezentacji oferty, a? po podpisanie umowy.

System ten mo?e funkcjonowa? jako aplikacja przegl?darkowa lub mobilna, element ju? funkcjonuj?cego rozwi?zania albo wolnostoj?cy kiosk w placówce firmy lub przestrzeni wspólnej, np. na lotnisku czy w centrum handlowym. G?ówn? zalet? rozwi?zania jest lepsza dost?pno?? us?ug obs?ugi i doradztwa klienta oraz bardziej efektywne wykorzystania zasobów kadrowych firmy. Inperly w formie kiosków jest aktualnie implementowane przez jednego z operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, a tak?e zosta?o wdro?one przez sie? banków spó?dzielczych w Niemczech.

Inperly jest rozwi?zaniem skrojonym na obecne czasy. Jak wynika z naszego badania trendów technologicznych w bran?y finansowej, firmy dzia?aj?ce z tym sektorze musz? szuka? oszcz?dno?ci, a naj?atwiej znale?? je w kosztach operacyjnych. Cz?sto te? zmagaj? si? one z ograniczon? dost?pno?ci? pracowników w konkretnych lokalizacjach. Z drugiej strony klienci oczekuj? obs?ugi na odpowiednim poziomie i rozwi?zania swoich problemów. Do?wiadczenia zdobyte przy dotychczasowych wdro?eniach Inperly pokaza?y nam, ?e w obu tych kwestiach rozwi?zaniem mo?e by? w?a?nie nasza platforma. Kioski Inperly pozwoli?y np. na wyd?u?enie czasu dzia?ania placówek (bez obci??ania zatrudnionego personelu) i znacznie lepsze wykorzystanie czasu pracy konsultantów, bo obs?ug? zajmowa?y si? osoby nie ob?o?one w danym momencie prac?. Kioski Inperly wykorzystywane przez operatora telekomunikacyjnego w jego placówkach w Warszawie pozwoli?y te? znacznie zmniejszy? kolejki, bo dotychczasowi klienci mogli rozwi?za? swoje sprawy z pomoc? wirtualnego doradcy, a obs?ug? nowych zajmowali si? konsultanci na miejscupowiedzia? Albert ?liwka, Channel Executive z firmy Billennium.

Hybrydowy kana? komunikacji dla edukacji u?ytkowników

Prezentowany w Alei Innowacji kiosk Inperly jest rozwi?zaniem hybrydowym, który ??czy ?wiat wirtualny z rzeczywistym. Oznacza to, ?e u?ytkownik mo?e skorzysta? z niego w oddziale np. banku, natomiast konsultant obs?uguje stanowisko ze zdalnej lokalizacji. Poza g?ówn? rol?, czyli obs?ug? klienta, procesem doradztwa czy sprzeda?y, kiosk ma te? przybli?y? mo?liwo?ci komunikacji online, pokaza?, ?e to rozwi?zanie przyjazne i intuicyjne, które pozwala za?atwi? ka?d? spraw? czy problem u?ytkownika. Kiosk w takiej formie jest wyposa?ony w ekran do po??cze? video i przegl?dania dokumentów, klawiatur?, kamer? do obs?ugi po??cze?, kamer? dokumentow?, pad do podpisów, ale lista? mo?liwych konfiguracji jest znacznie d?u?sza. Urz?dzenie mo?e posiada? równie? czytnik linii papilarnych, a sama aplikacja zosta? rozbudowana np. o chatboty czy oprogramowanie do rozpoznawania twarzy. Klient, aby skorzysta? z systemu czy autoryzowa? dzia?ania, powinien zeskanowa? dokument za pomoc? kamery dokumentowej lub np. skorzysta? z takiej opcji w aplikacji operatora us?ug.

Liczba mo?liwych konfiguracji Inperly zale?y praktycznie tylko od oczekiwa? i mo?liwo?ci technologicznych operatora us?ugi, a przecie? i w tym zakresie mo?emy zadba? o jego rozwój. System mo?na rozbudowa? o kalendarz, zintegrowa? z CRM-em czy z systemem call center. Inperly mo?emy dostarczy? równie? jako samo API albo tylko poszczególne modu?y np. video czy KYC. Nasz? warto?ci? jest przede wszystkim know how i znajomo?? procesu customer experience. Pe?nimy rol? doradcz? dla klientów b2b, pomagamy we wdro?eniu w organizacji procesudodaje Albert ?liwka.

Kiosk Inperly jest dost?pny od 18 pa?dziernika 2021 roku w Alei Innowacji w Centrum Technologicznym Microsoft.

Udostępnij
Redaktor Brandsit