Biznes wraca do ?ycia: rusza lawina wizyt

Klaudia Ciesielska
2 Min

W ramach trzeciego, przedostatniego etapu znoszenia ogranicze? zwi?zanych z koronawirusem, w poniedzia?ek, 18 maja, zostan? otwarte salony fryzjerskie i kosmetyczne. Wczorajsza decyzja spowodowa?a lawinowy wzrost zainteresowania us?ugami, a aplikacje s?u??ce do umawiania wizyt, prze?ywa?y obl??enie. Skal? zainteresowania najlepiej odzwierciedla fakt, ?e polski startup Booksy w ci?gu 5 minut od publikacji wiadomo?ci odnotowa? wzrost ruchu o 300% na swojej platformie, ustanawiaj?c tym samym nowy rekord ilo?ci zapisów.

– Wraz z decyzj? polskich w?adz, ruch w Booksy wzrós? skokowo o kilkaset procent, nasi u?ytkownicy zrealizowali szesna?cie tysi?cy rezerwacji w ci?gu pierwszej godziny od og?oszenia decyzji, a ­mimo to platforma by?a w stanie przyj?? tak gwa?towne obci??enie – mówi Stefan Batory, wspó?za?o?yciel i prezes Booksy. – Oczekiwali?my z niecierpliwo?ci? na ponowne otwarcie zak?adów us?ugowych w Polsce oraz w innych krajach, w których dzia?amy.

Aplikacja Booksy obs?uguje u?ytkowników m.in. z USA, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i RPA, a za jej pomoc? wizyty rezerwuje ok. 5 mln klientów na ca?ym ?wiecie. W Polsce Booksy obs?uguje ponad 6 milionów u?ytkowników.

– Cyfrowa rewolucja dzieje si? na naszych oczach Obecna sytuacja zdecydowanie przyspiesza digitalow? transformacj?. Cieszymy si?, ?e m.in. dzi?ki naszym us?ugom chmurowym klienci Booksy mogli wreszcie umówi? si? na wizyt? u fryzjera czy kosmetyczki – mówi Robert Paszkiewicz VP, Central and Eastern Europe, OVHcloud. – Trzymamy kciuki za dalszy rozwój!

Udostępnij
Redaktor Brandsit