BLIX wzmacnia zespó? – Mateusz D?browski na czele rozwoju biznesu

Klaudia Ciesielska
4 Min
Mateusz D?browski, Blix

Grupa BLIX og?osi?a powo?anie Mateusza D?browskiego na stanowisko Business Development Directora. Nowy dyrektor b?dzie odpowiedzialny za ca?o?ciow? strategi? sprzeda?ow? firmy, z naciskiem na rozwijanie nowych kana?ów, pozyskiwanie strategicznych partnerstw oraz wdra?anie nowoczesnych technologii i narz?dzi.?

Marcin Lenkiewicz, wiceprezes zarz?du Grupy BLIX, podkre?la, ?e dog??bna znajomo?? rynku FMCG, retail oraz mediów, a tak?e umiej?tno?? budowania trwa?ych relacji z kluczowymi partnerami, czyni? D?browskiego idealnym kandydatem do realizacji strategii sprzeda?owej firmy. Lenkiewicz zwraca równie? uwag? na zdolno?? nowego dyrektora do wdra?ania innowacyjnych rozwi?za? w sprzeda?y, co pozwoli BLIX jeszcze lepiej odpowiada? na potrzeby klientów oraz dynamicznie rozwija? ofert? w obszarze mobile marketingu i Retail Media.?

Mateusz D?browski wnosi do BLIX ponad 6-letnie do?wiadczenie zdobyte w RTB House, gdzie wspó?pracowa? z ponad 80% graczy bran?y e-commerce w Polsce, co przyczyni?o si? do ponad dwukrotnego wzrostu skali dzia?alno?ci firmy w tym okresie. Wprowadzi? równie? na rynek nowe produkty dedykowane górze lejka. Wcze?niej pracowa? w takich firmach jak Mars, Nielsen i Jerónimo Martins, co daje mu wszechstronny wgl?d w rynek.?

D?browski podkre?la, ?e decyzja o do??czeniu do Grupy BLIX by?a naturalnym krokiem w jego karierze, ze wzgl?du na imponuj?cy rozwój firmy oparty na wspó?tworzeniu sukcesu sprzeda?owego klientów. Zauwa?a równie?, ?e rozwi?zania w obszarze retail media maj? ogromny potencja? rozwoju w nadchodz?cych latach, a Grupa BLIX dysponuje unikalnym know-how, które pozwala skutecznie rozbudowywa? us?ugi w odpowiedzi na dynamicznie zmieniaj?ce si? potrzeby rynku.?

Aplikacje Grupy BLIX docieraj? ju? teraz do ponad 10 milionów osób podejmuj?cych decyzje zakupowe w swoich gospodarstwach domowych. D?browski wierzy, ?e jego do?wiadczenie i zaanga?owanie przyczyni? si? do dalszego rozwoju i sukcesów firmy, szczególnie w kontek?cie rozwijania istniej?cego biznesu i zwi?kszania efektywno?ci sprzeda?owej.?

Na nowym stanowisku D?browski b?dzie zarz?dza? i skalowa? wszystkie dzia?y sprzeda?y (FMCG, Retail i Agency), rozwija? d?ugoterminowe relacje z kluczowymi klientami oraz budowa? i umacnia? partnerstwa strategiczne. B?dzie tak?e nadzorowa? procesy sprzeda?owe, wdra?aj?c innowacyjne rozwi?zania i rozszerzaj?c ofert? Grupy BLIX w segmencie Retail Media, aby umocni? jej pozycj? jako kluczowego partnera dla marek i sieci handlowych, zw?aszcza w kontek?cie dynamicznie rosn?cego rynku digitalizacji sprzeda?y detalicznej.?

W krótkoterminowej perspektywie D?browski planuje wzmocni? relacje z kluczowymi klientami i zwi?kszy? zaanga?owanie g?ównych partnerów biznesowych w obszarze mobile marketingu i Retail Media. Jego d?ugoterminowym celem jest rozwój nowych kana?ów sprzeda?y i strategicznych partnerstw, a tak?e implementacja nowoczesnych technologii i narz?dzi wspieraj?cych sprzeda?. Zarz?d oczekuje, ?e D?browski stworzy dynamiczny i dobrze zmotywowany zespó?, który osi?gnie ambitne cele przychodowe.?

D?browski zapowiada, ?e w pierwszym roku pracy skoncentruje si? na realizacji rocznych zobowi?za?, nie tylko spe?niaj?c, ale tak?e przekraczaj?c oczekiwania zarz?du. W d?ugofalowej perspektywie zamierza zaprosi? do wspó?pracy firmy, które jeszcze nie mia?y okazji wypróbowa? rozwi?za? Grupy BLIX, d???c do przekroczenia 100 milionów z?otych przychodu spó?ki. Podkre?la, ?e b?dzie koncentrowa? si? na skuteczno?ci, optymalizacji procesów oraz d?ugoterminowej warto?ci dodanej dla Grupy.?

Powo?anie Mateusza D?browskiego na stanowisko Business Development Directora w Grupie BLIX to strategiczny krok, który ma na celu umocnienie pozycji firmy na rynku oraz dynamiczny rozwój w obszarze aplikacji zakupowych i reklamy natywnej.?

Udostępnij
Redaktor Brandsit