Brother Polska wzmacnia zespó? – Tomasz Szyma?ski nowym Pre-Sales Consultantem

Klaudia Ciesielska
2 Min
?ród?o: Brother

Brother Polska wzmacnia swoje struktury techniczno-sprzeda?owe. Z pocz?tkiem czerwca do firmy do??czy? Tomasz Szyma?ski, obejmuj?c stanowisko Pre-Sales Consultant. B?dzie on odpowiedzialny za wsparcie przedsprzeda?owe partnerów handlowych oraz polskiego zespo?u sprzeda?y.

Tomasz Szyma?ski to ekspert z ponad 20-letnim do?wiadczeniem w bran?y urz?dze? drukuj?cych. Swoj? wiedz? i kompetencje rozwija? m.in. w takich firmach jak HP, Konica-Minolta oraz Sharp, gdzie odpowiada? za wsparcie przedsprzeda?owe, integracj? systemów oraz doradztwo techniczne. W Brother Polska b?dzie pe?ni? kluczow? rol? w obszarze technicznego doradztwa produktowego oraz wsparcia kana?u partnerskiego przy projektach wymagaj?cych zaawansowanej wiedzy i indywidualnego podej?cia do potrzeb klientów.

– Do??czenie do Brother Polska to dla mnie szansa na dalszy rozwój w dynamicznym i innowacyjnym ?rodowisku. Ciesz? si?, ?e mog? wspiera? partnerów oraz zespó? sprzeda?y w dostarczaniu klientom nowoczesnych i dopasowanych rozwi?za?. Zale?y mi na tym, by do?wiadczenie zdobyte przez lata pracy w bran?y prze?o?y?o si? na realn? warto?? dodan? dla naszych klientówmówi Tomasz Szyma?ski, Pre-Sales Consultant w Brother Polska.

Pojawienie si? Tomasza w strukturach Brother Polska spotka?o si? z ciep?ym przyj?ciem i jest kolejnym krokiem w rozwoju kompetencji technicznych firmy.

– Tomasz wnosi do naszego zespo?u nie tylko ogromne do?wiadczenie, ale równie? doskona?e zrozumienie potrzeb rynku i umiej?tno?? budowania relacji z partnerami. Jeste?my przekonani, ?e jego wiedza i zaanga?owanie b?d? stanowi? istotne wsparcie zarówno dla naszych klientów, jak i dla ca?ego zespo?u sprzeda?ykomentuje Pawe? Wo?ko, CEE Pre-Sales & Technical Service Manager w Brother.

Zatrudnienie Tomasza Szyma?skiego to kolejny element strategii Brother Polska, która zak?ada rozwój eksperckich kompetencji oraz blisk? wspó?prac? z partnerami w ca?ym kraju. Ma to na celu zapewnienie najwy?szego poziomu obs?ugi klientów oraz dostarczanie im rozwi?za? idealnie dopasowanych do ich potrzeb.

Udostępnij
Redaktor Brandsit