C.H. Robinson og?asza partnerstwo z Microsoftem

Newsroom BrandsIT
2 Min

Firmy C.H. Robinson i Microsoft Corp. og?osi?y decyzj? o po??czeniu si?, aby cyfrowo przekszta?ci? logistyk? i ?a?cuch dostaw. Dzi?ki po??czeniu pot?gi swoich wiod?cych technologii – Navisphere® i Microsoft Azure oraz Azure IoT mog? sprosta? dynamicznie zmieniaj?cym si? wymaganiom globalnej poda?y ?a?cucha dostaw. Partnerstwo to d??enie do zapewnienia widoczno?ci klientom C.H. Robinson w czasie rzeczywistym.

Dzi?ki tej wspó?pracy, Navispehere – globalna platforma C.H. Robinson stworzona do zarz?dzania transportem intermodalnym – mo?e wykorzystywa? Azure IoT Central do integracji monitorowania urz?dze? IoT mierz?cych temperatur?, wstrz?sy, pochylenie, wilgotno??, ?wiat?o i ci?nienie w przesy?kach. To rozwi?zanie jest wdra?ane, aby zapewni? klientom jeszcze bardziej szczegó?owy poziom wiedzy na temat towarów przemieszczaj?cych si? w ?a?cuchu dostaw. C.H. Robinson i Microsoft wspó?pracuj? z wieloma firmami z listy Fortune 250, co oznacza, ?e sojusz jeszcze bardziej u?atwi skalowanie i opracowywanie nowych rozwi?za?. Co za tym idzie zapewni najwi?kszym dostawcom na ?wiecie wi?ksz? wydajno?? ?a?cucha dostaw oraz wgl?d i widoczno?? w czasie rzeczywistym.

Nowy projekt opiera si? na bogatej, dotychczasowej wspó?pracy C.H. Robinson i Microsoftu. Navisphere jest obecnie u?ywany w ca?ym globalnym ?a?cuchu dostaw firmy Microsoft, dzi?ki czemu ma ona w czasie rzeczywistym wgl?d w zapasy, w czasie postoju lub w ruchu, w dowolnym miejscu na ?wiecie. We wspó?pracy z Microsoft, C.H. Robinson zbudowa? Navisphere Vision – globalny produkt zapewniaj?cy widoczno?? w czasie rzeczywistym, który wykorzystuje rozwi?zania Azure IoT, uczenie maszynowe i analizy predykcyjne do oceny potencjalnych zak?óce? w ?a?cuchach dostaw. Poprzez dzia? TMC nale??cy do C.H. Robinsona i Navisphere Vision, ?a?cuch dostaw Microsoftu ewoluuje, aby zapewni? wi?ksz? przewidywalno?? i umo?liwi? proaktywne podejmowanie decyzji ró?nym grupom biznesowym.

Oprócz innowacji C.H. Robinson w platformie Azure, firma wykorzystuje równie? Dynamics 365 i Power BI, aby usprawni? narz?dzie do zarz?dzania relacjami z klientami (CRM) od ma?ych firm po najwi?kszych ?wiatowych spedytorów. W ramach relacji z Microsoft, C.H. Robinson zintegruje narz?dzia wyceny, realizacji i zarz?dzania transportem w czasie rzeczywistym, które s? obecnie integrowane z Dynamics 365, dzi?ki czemu te nowe mo?liwo?ci logistyczne sterowane cyfrowo b?d? dost?pne dla klientów Microsoft.

Udostępnij