Cisco i Mistral AI ??cz? si?y. Nowy agent AI zrewolucjonizuje proces odnawiania ofert

Klaudia Ciesielska
2 Min

Cisco og?osi?o premier? pierwszego wspólnie opracowanego agenta AI, stworzonego w ramach strategicznej wspó?pracy z Mistral AI – jednego z czo?owych europejskich dostawców rozwi?za? AI.

AI Renewals Agent znacz?co usprawnia proces tworzenia ofert dla sta?ych klientów Cisco, ??cz?c dane z ponad 50 ?róde?. Narz?dzie zapewnia analiz? sentymentu w czasie rzeczywistym, rekomendacje, inteligentn? automatyzacj? oraz personalizacj? – wszystko w oparciu o potrzeby klientów i kluczowe wska?niki efektywno?ci (KPI).

Dzi?ki automatyzacji zada? i optymalizacji procesów, AI Renewals Agent pozwala zespo?om Cisco skupi? si? na strategicznych dzia?aniach i budowaniu relacji z klientami, co przek?ada si? na ich wi?ksze zadowolenie, d?u?sz? wspó?prac? i wzrost przychodów. Narz?dzie dzia?a lokalnie na infrastrukturze Cisco, co zapewnia pe?n? kontrol? nad danymi oraz ich bezpiecze?stwo. Wst?pne szacunki wskazuj?, ?e mo?e ono skróci? czas przygotowania oferty i spotkania z klientem nawet o 20%, a z biegiem czasu – w miar? dalszego rozwoju AI – ta redukcja b?dzie jeszcze wi?ksza.

Nowy agent AI to kolejny krok organizacji Cisco Customer Experience (CX) w stron? wykorzystania sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych i proaktywnych do?wiadcze? klientów, które przewiduj? i nawet przekraczaj? ich oczekiwania.

„Mistral AI jest kluczowym partnerem Cisco Customer Experience (CX) w budowaniu nowoczesnej obs?ugi klienta opartej na sztucznej inteligencji. Oprócz zaawansowanej technologii, ??czy nas wspólna misja – stawianie klienta w centrum wszystkiego, co robimy. AI Renewals Agent to dopiero pocz?tek naszej wspó?pracy, która przyniesie kolejne innowacyjne rozwi?zania. Dzi?ki tej technologii nie tylko zwi?kszamy efektywno?? procesów, ale te? realnie poprawiamy komfort pracy naszych zespo?ów. ??cz?c ogromny zbiór danych Cisco, zaufanie klientów i wiod?ce technologie Mistral AI, kszta?tujemy przysz?o?? relacji z klientami i pracownikami”.

Liz Centoni, Chief Customer Experience Officer w Cisco

„To og?oszenie to kolejny kamie? milowy w naszej strategicznej wspó?pracy z Cisco.Pokazuje ono, jak generatywna AI mo?e upro?ci? dost?p do z?o?onych ?róde? danych, dostarczy? klientom Cisco realn? warto?? i znacz?co zaoszcz?dzi? czas wszystkim zaanga?owanym stronom. To osi?gni?cie by?o mo?liwe dzi?ki wyj?tkowemu talentowi in?ynierów Cisco”.

Arthur Mensch, CEO Mistral AI
Udostępnij
Redaktor Brandsit