Cisco z now? strategia wykorzystania AI w platformie Webex

Newsroom BrandsIT
6 Min

Podczas konferencji WebexOne Cisco og?osi?o now? strategi? AI dla platformy Webex, której celem jest usprawnienie komunikacji i wspó?pracy. W przeciwie?stwie do mo?liwo?ci AI, które koncentruj? si? wy??cznie na tworzeniu tekstów lub pracy z dokumentami, Webex b?dzie wykorzystywa? j? tak?e przy komunikacji audio i wideo w czasie rzeczywistym, aby zapewni? krystalicznie czysty d?wi?k i obraz podczas po??cze? oraz spotka? przy s?abym po??czeniu internetowym. Cisco og?osi?o równie? uruchomienie nowego asystenta Webex AI z funkcjami, które zwi?ksz? produktywno?? i precyzj? komunikacji. Og?oszone nowo?ci b?d? stosowane w ca?ym portfolio Webex – Webex Suite, urz?dzeniach Cisco Collaboration, Webex Contact Center, Webex Connect i Webex Control Hub. Klienci w tym McLaren Racing i Team DSM ju? teraz testuj? nowe mo?liwo?ci Webex w zakresie sztucznej inteligencji.

“Jeste?my w punkcie zwrotnym ery pracy hybrydowej, a sztuczna inteligencja jest kluczem do pracy i komunikacji z wykorzystaniem pe?ni naszych mo?liwo?ci”powiedzia? Jeetu Patel, wiceprezes Cisco i dyrektor generalny Cisco Security and Collaboration. “Og?aszane nowo?ci s? ogromnym krokiem naprzód, dzi?ki któremu klienci skorzystaj? na tym, ?e sztuczna inteligencja b?dzie wszechobecna w ka?dym aspekcie platformy Webex.”

Cisco – wprowadzenie modeli multimediów w czasie rzeczywistym

Wizualne i d?wi?kowe wskazówki, takie jak gesty i wychodzenie z pokoju podczas spotkania, zapewniaj? nieoceniony kontekst interakcji mi?dzyludzkich. Nowe modele mediów czasu rzeczywistego (RMM) Cisco w Webex poprawi? jako?? d?wi?ku i obrazu. Modele maj? mo?liwo?? pobierania wielu strumieni multimedialnych i generowania wielu danych wyj?ciowych, takich jak rozpoznawanie osób i obiektów oraz analiza dzia?a?, takich jak ruch czy gesty. RMM w Webex umo?liwi? równie? wykorzystanie kana?ów audio i wideo jako sygna?ów kontekstowych w tradycyjnych funkcjach tekstowych, takich jak podsumowania spotka? i najwa?niejsze wydarzenia. Dzi?ki unikalnemu po??czeniu sztucznej inteligencji dla tekstu, d?wi?ku i wideo, u?ytkownicy Webex b?d? mogli korzysta? z bogatych informacji w czasie rzeczywistym. Na przyk?ad, w przysz?o?ci Webex mo?e by? w stanie rozpozna?, ?e uczestnik spotkania opu?ci? spotkanie i dostarczy? notatki ze spotkania, aby przyspieszy? prac? tej osoby po jej powrocie.

Nowy kodek Webex AI pomaga klientom osi?gn?? nowy poziom jako?ci audio i wideo

Zak?ócenia sieci mog? mie? bezpo?redni wp?yw na efekty rozmów i spotkania. Niska jako?? po??czenia frustruje ludzi po obu stronach – zarówno pracowników firmy jak i potencjalnych klientów.

Cisco wprowadza kodek AI w Webex – rozwi?zanie generatywnej sztucznej inteligencji, które na nowo zdefiniuje komunikacj? online w czasie rzeczywistym i rozwi??e wyzwania zwi?zane z jako?ci? d?wi?ku. Kodek audio ma na celu zapewnienie krystalicznie czystego d?wi?ku niezale?nie od warunków sieciowych, nawet w obszarach o s?abych po??czeniach. Wydajno?? Webex z kodekiem AI pozwala na odzyskanie danych po utracie pakietów sieciowych. Webex AI Codec ma równie? wbudowane funkcje poprawy mowy, takie jak usuwanie szumów, pog?osu i rozszerzanie pasma, aby zapewni? niespotykan? dot?d czysto?? d?wi?ku.

Webex zastosuje zbli?one rozwi?zania uczenia maszynowego w celu poprawy jako?ci wideo przy u?yciu Super Resolution. Zapewni to spotkania w wysokiej rozdzielczo?ci z niesamowit? jako?ci? wideo niezale?nie od warunków przepustowo?ci.

Asystent Webex AI pomaga pracownikom i klientom

Og?oszony w?a?nie Webex AI Assistant b?dzie zawiera? zestaw funkcji, które umo?liwi? ludziom lepsz? prac?. Zminimalizuje równie? nak?ady czasu i koszty IT, ostatecznie zwi?kszaj?c warto?? biznesow?. Webex AI Assistant odpowie na pytania u?ytkowników, tak?e w zakresie wydarze?, które omin??y osob? poza prac?. Wpisuj?c komendy takie jak “podsumuj informacje, które omin??y mnie w ci?gu ostatnich 15 minut spotkania”, komunikator wygeneruje odpowied? w czasie rzeczywistym. Webex AI Assistant jest ju? natywnie zintegrowany z urz?dzeniami Cisco Collaboration i obejmie portfolio Webex.

Cisco prezentuje strategi? wykorzystania AI w platformie Webex
Cisco Webex / ?ród?o: Cisco
Cisco prezentuje strategi? wykorzystania AI w platformie Webex
Cisco Webex / ?ród?o: Cisco
Cisco prezentuje strategi? wykorzystania AI w platformie Webex
Cisco Webex / ?ród?o: Cisco

Nowe funkcje Webex AI Assistant b?d? obejmowa?:

  • Zmiana tonu wiadomo?ci zapewnia zalecane zmiany formatu i sformu?owa? w czacie Webex Messaging i aplikacji Slido. Na przyk?ad, asystent Webex AI mo?e zasugerowa? zmian? dosadnej odpowiedzi na bardziej profesjonaln? opcj?.
  • Podsumowania spotka? pomog? u?ytkownikom nadrobi? zaleg?o?ci w opuszczonych z ró?nych powodów spotkaniach, z prostym podsumowaniem tego, co zosta?o pomini?te. Podsumowania b?d? podzielone na rozdzia?y i wyró?nienia. Dzi?ki rozdzia?om u?ytkownicy mog? wybra? cz??ci, które musz? nadrobi?, a nast?pnie obejrze? krótki film podsumowuj?cy ca?o?? spotkania.
  • Podsumowania wiadomo?ci pomagaj? by? na bie??co, streszczaj?c nieprzeczytane wiadomo?ci. Dzi?ki opcjom dostosowania do potrzeb mo?na wybra?, które wiadomo?ci musz? zosta? podsumowane z dziesi?tek firmowych wiadomo?ci czy przestrzeni roboczych, np. nadaj?c priorytet wiadomo?ciom od prze?o?onego.
  • Slido Topic Summaries podsy?a wspólne tematy udost?pniane w interaktywnych kwestionariuszach Q&A oraz ankietach podczas wirtualnych i hybrydowych wydarze?, aby wszyscy uczestnicy byli ?wiadomi najnowszych trendów czy kierunków prowadzonej debaty.

Podej?cie Cisco do odpowiedzialnej sztucznej inteligencji

Cisco od lat wykorzystuje sztuczn? inteligencj? a wszystkie zaprojektowane rozwi?zana s? tworzone z dba?o?ci? o bezpiecze?stwo, prywatno?? i prawa cz?owieka. Misj? Cisco jest urzeczywistnianie wizji AI przy jednoczesnym przestrzeganiu standardów przejrzysto?ci, uczciwo?ci, odpowiedzialno?ci, prywatno?ci, bezpiecze?stwa i niezawodno?ci. Jest to podstawa Cisco Responsible AI Framework, która ma zastosowanie w naszej ofercie AI. Strategia Webex AI równie? uwzgl?dnia etyk? u?ywanych danych.

Udostępnij