CK MEDIATOR zmienia siedzib? i wprowadza nowy system reklamacji

CK Mediator

CK MEDIATOR wraz z pocz?tkiem roku wprowadzi? kilka zmian w swojej strukturze organizacyjnej. Nowa siedziba firmy, przeniesienie i zwi?kszenie powierzchni magazynowych oraz udoskonalenie systemu reklamacyjnego to jedne z pierwszych zmian, zwi?zanych z dynamicznym rozwojem spó?ki.

CK MEDIATOR nie pró?nuje i w nowy rok wkracza z impetem, staj?c si? jedynym z najdynamiczniej rozwijaj?cych si? importerów i dystrybutorów elektroniki u?ytkowej w Polsce. Pocz?tek pierwszego kwarta?u to dla firmy przede wszystkim przeprowadzka do nowej siedziby. Dotychczasowy adres biura w Sulejówku zosta? zmieniony na warszawski, przy ulicy Patriotów.

Zmiany w infrastrukturze i organizacji firmy s? odpowiedzi? na nasz rozwój. Przeprowadzaj?c si? do Warszawy, do nowych i wi?kszych powierzchni biurowych, zapewnimy  pracownikom i klientom bardziej komfortowe warunki pracy – mówi Dariusz Grabowski, prezes firmy CK MEDIATOR.

To jednak nie koniec zmian, jakie czekaj? spó?k? w najbli?szym czasie. Za kilka tygodni magazyny dystrybutora zostan? przeniesione do Duchnowa, gdzie do dyspozycji firmy b?dzie ponad 3000 metrów kwadratowych powierzchni.

Przeniesienie magazynów ma na celu u?atwi? nam przyjmowanie jednorazowo wi?kszych partii towaru, aby sprosta? wymaganiom klientów. Te, jak wida? w ostatnim raporcie firmy analitycznej IDC, wci?? rosn? – komentuje Dariusz Grabowski Przyk?adowo, marka Xiaomi w czwartym kwartale 2017 roku i ogólnie ca?ym minionym roku, znacz?co poprawi?a swoj? pozycj? w stosunku do takich firm jak Samsung czy Apple. Jako jedyni byli na plusie w odniesieniu do analogicznego okresu w 2016 roku, zwi?kszaj?c swoje dostawy o blisko 97 proc., co pozwoli?o podwoi? udzia?u w globalnym rynku – dodaje. 

Zmianie ulegnie tak?e system reklamacji, który zostanie wprowadzony w ?ycie na prze?omie lutego i marca. Nowy system pozwoli lepiej kontrolowa? przep?yw informacji dotycz?cej sprz?tu zareklamowanego oraz u?atwi jego serwisowanie.

Istotn? zmian? dla klientów b?dzie pe?na informacja online  o etapie reklamacji, pocz?wszy od momentu jej zg?oszenia a? do momentu odbioru naprawionego sprz?tu. Reklamacje b?dzie mo?na sk?ada? on-line, za po?rednictwem SMS-a lub mailowo, tutaj klienci b?d? mieli do?? szerokie pole wyboru. Jako autoryzowany dystrybutor elektroniki u?ytkowej, chcemy maksymalnie upro?ci? ten proces. Mamy ?wiadomo??, ?e dla niektórych osób zakup ta?szego sprz?tu bezpo?rednio w Chinach mo?e by? kusz?cy. Trzeba jednak pami?ta?, ?e w przypadku ewentualnego uszkodzenia kwestia naprawy trwa zdecydowanie d?u?ej, ni? w przypadku skorzystania z us?ug serwisowych autoryzowanego dystrybutora, a czasami jest niemo?liwa  – ko?czy Dariusz Grabowski.