e-point do??cza do grona partnerów Adobe

Newsroom BrandsIT
2 Min

e-point – software house specjalizuj?cy si? w z?o?onych projektach informatycznych, nawi?za? partnerstwo Adobe, w?a?cicielem wiod?cej platformy e-commerce Magento.

e-point SA  -irma od ponad 20 lat realizuje z?o?one, mi?dzynarodowe projekty informatyczne: buduje, rozwija i utrzymuje portale i platformy wspieraj?ce sprzeda?, wykorzystuj?c najnowsze technologie tworzenia oprogramowania. Spó?ka dostarcza równie? Progressive Web Applications (PWA), Trusted Web Applications (TWA) oraz rozwi?zania Product Information Management (PIM).

Magento jest globalnym liderem na rynku platform e-commerce. Oprogramowanie powsta?o w 2008 roku. Dzi? jest najbardziej popularnym i najszybciej rozwijaj?cym si? systemem na ca?ym ?wiecie. W 2010 roku zosta?o przej?te przez eBay, a 8 lat pó?niej przez Adobe. Korzysta niego ponad 250 tysi?cy firm, a w?ród nich liderzy swoich bran? jak Nike, Coca-Cola, Ford czy Samsung.

– Magento wspiera sprzeda? B2B i B2C oraz, co jest szczególnie istotne z naszej perspektywy, B2B2C. Platforma pozwala na tworzenie unikalnych do?wiadcze? w ca?ym customer life-cycle. W strefach omnichannel, globalnej ekspansji i mobilno?ci, system ten zapewnia jedne z najlepszych rozwi?za? na rynku – ocenia Przemys?aw Klajbor, New Business Developer z e-point SA. 

Cho? partnerstwo zosta?o formalnie potwierdzone w marcu, Magento by?o obecne w e-point znacznie wcze?niej. Specjali?ci firmy dysponuj? szerok? wiedz? z zakresu mo?liwo?ci wykorzystania systemu.

– Cieszymy si?, ?e e-point do??czy? do grona naszych partnerów. Po??czenie technologii Magento z kompetencjami zespo?u e-point daje markom gwarancj? spe?nienia oczekiwa? klientów i tworzenia rozwi?za? o mi?dzynarodowym charakterze ?- dodaje Iwona Stamper, Territory Sales Executive Central&Eastern Europe Adobe. 

Udostępnij