Ekrany LED – czym s? i dlaczego warto postawi? na tak? reklam?

4 Min

Ekrany LED wykorzystujemy na co dzie? w rozrywce. Technologia ta sprawdza si? jednak w bardzo licznych sektorach, w tym w reklamie. Daje ona twórcom tej ostatniej praktycznie nieograniczone pole do popisu.

Ekrany LED bazuj? na technologii tworzenia wielobarwnego obrazu o bardzo wysokiej jako?ci. Oparta jest ona na diodach ?wiec?cych. Uzyskany dzi?ki niej obraz jest jest statyczny lub dynamiczny, wyra?ny i z daleka przykuwa wzrok. Ekran, na którym jest wy?wietlany, mo?na ustawia? lub zawiesza? w ró?nych miejscach, zarówno zewn?trz budynków, jak i na zewn?trz. Nowoczesne technologie umo?liwiaj? te? nadawanie mu praktycznie dowolnego kszta?tu.

Dzi?ki temu wszystkiemu LED sprawdza si? w wielu dziedzinach: rozrywce, pracy, sztuce oraz reklamie.

Jakie technologia ta ma zalety dla bran?y reklamowej? Sprawd?my!

Ekrany LED i skuteczna reklama

Reklama, aby skutecznie pe?ni?a swoj? funkcj?, musi dotrze? do jak najwi?kszej liczny odbiorców, czyli po prostu zwróci? na siebie ich uwag?. Ekrany LED sprawdzaj? si? w tym zakresie doskonale, ze wzgl?du na swoja praktyczno?? oraz fakt, ?e daj? twórcom materia?ów reklamowych bardzo du?? swobod? dzia?ania. Umo?liwiaj? bowiem wy?wietlanie dynamicznego, wielobarwnego obrazu, którym ?atwo przyku? wzrok potencjalnego klienta i zainteresowa? go reklamowanym towarem b?d? us?ug?. Z pomoc? ekranów LED wy?wietla? mo?na na przyk?ad spoty reklamowe, informacyjne b?d? inne atrakcyjne materia?y video. Jedynym ograniczeniem jest tu wyobra?nia reklamodawcy oraz ?rodki, jakimi dysponuje na przygotowanie materia?u.

Spot oczywi?cie zawiera o wiele wi?cej informacji dla potencjalnego klienta ni? reklama statyczna, jego forma, je?li jest dobrze wykonany, lepiej te? zach?ca do nabycia towaru lub skorzystania z us?ugi. W tym zakresie technologia LED jest nieoceniona.

Innym plusem jest sama czytelno?? tego typu ekranów. Diody ?wiec? bardzo jasno, skutkiem czego emitowany z ich pomoc? obraz jest doskonale widoczny niezale?nie od o?wietlenia. Mo?na go podziwia? nawet w pe?nym s?o?cu. Jest to kolejny czynnik pozytywnie wp?ywaj?cy na zauwa?alno??, a zatem skuteczno?? reklamy.

Wielk? zalet? LED-ów jest ich wysoka trwa?o??. Diody s? ma?o awaryjne i odporne na zmienne warunki atmosferyczne, dzi?ki czemu zachowuj? nieskaziteln? jako?? i wyrazisto?? obrazu przez wiele lat, skutecznie przykuwaj?c uwag? odbiorców.

Ekrany LED – wielofunkcyjna technologia

Skuteczna reklama powinna by? dobrze ulokowana – to znaczy, w miejscu, gdzie zobaczy j? jak najwi?cej potencjalnych klientów. I to jest kolejne pole, na którym LED-y sprawdzaj? si? znakomicie.

Taki wy?wietlacz mo?na bardzo ?atwo dostosowa? do potrzeb reklamodawcy. Powierzchnia no?nika LED, ze wzgl?du na modu?ow? budow?, w zasadzie mo?e by? dowolna. Istotnym elementem jest zatem w?a?ciwe dobranie wymiaru ekranu LED do danej lokalizacji. Ekrany LED mo?na instalowa? zarówno w pomieszczeniach zamkni?tych, jak te? na zewn?trz. Mog? by? umieszczane na fasadach budynków lub umiejscawiane jako obiekty wolnostoj?ce. Dzi?ki temu o wiele ?atwiej jest wybra? dogodne miejsce do zaprezentowania reklamy szerokiemu gronu odbiorców.

Kszta?t powierzchni, na której instalujemy ekran, jest w zasadzie dowolny. Wspó?czesna technologia pozwala na tworzenie wy?wietlaczy p?askich, zaokr?glonych, pofalowanych…

Post?p technologiczny ekranów LED umo?liwi? istotn? redukcj? wagi no?nika (z 60 kg/m2 do 25 kg/mkw), a obecna g??boko?? wynosz?ca zaledwie 8 cm sprawia, ?e zainstalowane ekrany LED wygl?daj? bardzo estetycznie przylegaj?c niemal?e do ?ciany b?d? elewacji.

Technologia LED z definicji jest równie? energooszcz?dna, co na reklamodawców powinno stanowi? jeszcze jeden plus.

Wi?cej informacji dost?pne jest na stronie: https://flexvision.pl/pl/oferta/sprzedaz-ekranow-led/ekrany-led.

Artyku? sponsorowany

Udostępnij