Firma Engave og?osi?a zmian? swojej marki na NGV. Po 13 latach istnienia, decyzja ta symbolizuje ch?? dostosowania si? do zmieniaj?cego si? ?wiata, podkre?laj?c znaczenie ewolucji i adaptacji w erze cyfryzacji.
Rebranding to wi?cej ni? tylko zmiana logo i strony internetowej. Jest to strategiczny ruch, który powinien odzwierciedla? g??bsze zmiany wewn?trz firmy. Engave, teraz NGV, argumentuje, ?e ta zmiana jest odpowiedzi? na „pulsuj?cy rytm zmieniaj?cego si? ?wiata”. Jest to zrozumia?e w bran?y tak dynamicznej jak IT, gdzie nowe technologie i trendowe podej?cia szybko staj? si? norm?. Czy firma zdecydowa?a si? tak?e na zmiany w swojej strukturze?
Nowy Engave – NGV i identyfikacja z m?odszymi pokoleniami
Interesuj?cym aspektem tej zmiany jest nacisk na pokolenie Y i Z, które maj? znaczny udzia? w zespole NGV. Firma podkre?la, ?e to w?a?nie m?odsze pokolenia zainicjowa?y zmian? logotypu, co mo?e wskazywa? na ch?? od?wie?enia marki w oczach m?odszych odbiorców.
Nowa strona internetowa i komunikacja
Zmiana strony internetowej i ogólna metamorfoza wizualna s? z pewno?ci? pozytywne. Nowoczesny, intuicyjny design i klarowna oferta mog? przyci?gn?? nowych klientów oraz u?atwi? obecnym zrozumienie oferty firmy.
Firma stara si? podkre?li?, ?e mimo zmian, jej DNA, warto?ci i zaanga?owanie w dostarczanie wysokiej jako?ci us?ug IT pozostaj? niezmienne. To wa?ne, aby obecni klienci i partnerzy nie czuli si? zaniepokojeni zmianami. Tak znacz?ca zmiana wizerunkowa mo?e rodzi? pytania o rzeczywiste priorytety firmy. Czy NGV b?dzie kontynuowa? solidne fundamenty, na których zbudowana by?a firma Engave?
Rebranding Engave na NGV jest odwa?nym krokiem, który mo?e od?wie?y? mark? i uczyni? j? bardziej atrakcyjn? dla m?odszych pokole?. Pozostaje pytanie, jak g??bokie s? te zmiany i jak mocno wp?yn? na dzia?anie firmy na rynku. Zespó? NGV stoi teraz przed szans?, ale te? wa?nym wyzwaniem wskazania kierunku, w jakim b?dzie pod??a? z now? mark?.