Brandsit

Portal technologiczno – biznesowy

  • Aktualno?ci
  • Artyku?y
  • Dane
  • Opinie
Font ResizerAa

Brandsit

Portal technologiczno – biznesowy

Font ResizerAa
Search
  • Kategorie
    • Aktualno?ci
    • Artyku?y
    • Dane
    • Opinie
  • Personalizacja
    • Polecane
    • Zak?adki
    • Historia
    • Preferencje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
Aktualno?ci

Epson Business Partner Conference 2018 – druk atramentowy nadal ma si? dobrze

Przemys?aw Kucharzewski
Aktualizacja: 4 maja, 2025 18:31
Przemys?aw Kucharzewski
Udostępnij
6 Min
Udostępnij

9. pa?dziernika we wroc?awskim Hotelu Novotel Centrum mia?o miejsce jedno z trzech spotka? pod nazw? Epson Business Partner Conference 2018, przeznaczone zarówno dla Partnerów, jak i klientów ko?cowych. Spotkanie zgromadzi?o kilkadziesi?t osób. Wydarzenie rozpocz?? Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager z Epson, który przedstawi? wiele interesuj?cych faktów zwi?zanych z globaln? mark?.

Krzysztof Modrzewski Epson
Krzysztof Modrzewski

Przedstawiciel organizatora wskaza? mi?dzy innymi, ?e Epson przeznacza 1,5 miliona dolarów dziennie na obszar bada? i marketingu, rozwijaj?c tym samym technologi? druku atramentowego ze szczególnym naciskiem na ochron? ?rodowiska. Epson w ostatnim czasie wybudowa? fabryk? za 122 miliony dolarów, co oznacza zwi?kszenie mocy produkcyjnych zwi?zanej z nowymi technologiami druku. Mimo transformacji cyfrowej, ka?dego roku w Europie na rynku biznesowym drukuje si? 1 trylion stron w Europie, w Polsce za? 25 miliardów, co nadal stanowi istotn? cz??? kosztów biurowych, mimo to, ?e generalnie na ca?ym ?wiecie obserwuje si? spadek ilo?ci wydrukowanych stron. Wed?ug przedstawiciela producenta – atrament to przysz?o?? druku. Co wa?ne dla licznie przyby?ych firm IT – 100 proc. sprzeda?y Epson odbywa si? przez partnerów handlowych.

Je?li chodzi o cele cyklu konferencji biznesowych 2018, to szczególnie zale?y nam na skutecznym zaprezentowaniu Partnerom naszej polityki rozwoju produktów Epson w szerszym kontek?cie trendów rynkowych na ?wiecie i w Europie. Mam tu na my?li m.in. prezentacj? konkretnych nowo?ci produktowych w kontek?cie ich funkcjonalno?ci szczególnie warto?ciowych dla u?ytkownika ko?cowego, takich jak np. nasze urz?dzenia o wydajno?ci 11 tys. stron przy pojedynczym zasileniu b?d?ce odpowiedzi? na jednostanowiskowe rozwi?zania laserowe. Innym obszarem jest pomoc w lepszym zrozumieniu zalet druku atramentowego i perspektyw jego rozwoju. Chodzi tutaj zarówno o wymierne korzy?ci po stronie odbiorców ko?cowych, jak i umo?liwienie Partnerom skuteczniejszej sprzeda?y – dzi?ki oferowaniu rozwojowych, innowacyjnych technologii. Spotkania Roadshow w ró?nych cz??ciach Polski s? te? jedn? z najlepszych okazji do wys?uchania komunikatów zwrotnych ze strony Partnerów, tak co do procesu wspó?pracy, sprzeda?y, jak i odpowiedzi rynku na nasz? ofert?. Nie do przecenienia, w czasach permanentnego braku czasu, jest tak?e szansa na spotkania i rozmowy twarz? w twarz. Istotne jest te? jasne zaprezentowanie gotowo?ci do ca?o?ciowego wsparcia Partnerów oraz ustalenie jego konkretnych kroków. Oprócz wsparcia marketingowego i szkole? produktowych, obejmuje ono tak?e gotowo?? do udzia?u w procesie sprzeda?y w przypadku trudnych czy szczególnie wa?nych klientów ko?cowych. – skomentowa? Robert Reszkowski, Business Sales Manager, Epson.

Nast?pna prezentacja by?a po?wi?cona trendom na rynku druku, zarówno w odniesieniu do Europy, jak i do naszego rodzimego rynku, prowadzona przez Przemka Kowalskiego, Program Managera z IDC. Wed?ug firmy badawczej, ilo?? drukowanych stron w Polsce zmniejszy si? o 4,5 miliarda w ci?gu najbli?szych lat, g?ównie za spraw? spadku ilo?ci stron generowanych przez drukarki laserowe. Spadnie te? ilo?? sprzedawanych urz?dze? – polski rynek urz?dze? drukuj?cych jest rynkiem dojrza?ym, na którym jednak istniej? nisze, gdzie osi?gn?? mo?na wzrosty sprzeda?y i tak? w?a?nie nisz? s? biznesowe drukarki atramentowe Epson, które osi?gaj? spory wzrost sprzeda?y, zarówno w uj?ciu ilo?ciowym, jak i warto?ciowym. IDC prognozuje, ?e w najbli?szych latach najistotniejsze trendy to zapewnienie bezpiecze?stwa urz?dzeniom drukuj?cym, jak i samym wydrukom przed niepowo?anym dost?pem oraz upowszechnienie modelu biznesowego Print as a Service. Coraz cz??ciej b?dzie mia?o miejsce wdra?anie rozwi?za? zarz?dzania drukiem i dokumentami w oparciu o model chmurowy, za? drukarki laserowe na rynku biznesowym b?d? wypierane przez urz?dzenia atramentowe.

przemek kowalski idc
Przemek Kowalski

IDC prognozuje, ?e ilo?? drukowanych stron w Polsce (w segmencie office) zanotuje w najbli?szych 5 latach ?rednioroczny spadek na poziomie -3,7 proc. Wci?? jednak b?dzie drukowanych ponad 20 mld stron rocznie. Za spadkiem stoi zarówno proces transformacji cyfrowej jak i ci?g?a optymalizacja dzia?alno?ci biznesowej w?ród wielu firm, która wynika z cz?stych zawirowa? ekonomicznych i rosn?cej konkurencji w ka?dym sektorze gospodarki. Polski rynek druku jest rynkiem dojrza?ym, mimo ogólnie negatywnego trendu jest on wci?? du?y i oferuje obszary do wzrostu. Takimi obszarami s? np. segment business inkjet albo szybko rosn?cy rynek us?ug zarz?dzania drukiem i dokumentami.

Producenci i partnerzy musz? dostosowa? si? do zmian zachodz?cych w ich otoczeniu rynkowym i poszerza? swoj? ofert? o us?ugi i rozwi?zania oparte o nowe technologie. – powiedzia? Przemek Kowalski, Program Manager, IDC

Ostatnim punktem spotkania by?y warsztaty, dzi?ki którym uczestnicy spotkania mieli mo?liwo?? zapoznania si? z najnowszymi projektorami i drukarkami w czasie pracy i mogli osobi?cie przekona? si?, jak dzia?aj? produkty dla biznesu od Epson.

Na pewno o wspó?pracy z Epson powiedzie? mog?, ?e jest pozytywna i konstruktywna – szczególnie z polskim biurem. Cieszy to, ?e produkty Epson tworzone s? z przekonaniem, pasj? i naciskiem na dba?o?? o ?rodowisko naturalne. Mi?o mi, ?e mog? wspó?pracowa? ze stabiln? i kompetentn? kadr? firmy Epson. Dzisiejsze spotkanie zwi?kszy ?wiadomo?? marki Epson w?ród firm IT, jest to równie? miejsce, gdzie Epson mo?e przedstawi? nowo?ci produktowe. Dla mnie z kolei jest to okazja do nawi?zania solidnych relacji dzi?ki spotkaniu twarz? w twarz. – powiedzia? Jaros?aw Rudkowski, Product Manager, AB S.A.

TEMATY:DrukEpsonProjektorPrzemys?aw KucharzewskiTrendyWdro?enie
Udostępnij
Facebook Copy Link Print
ByPrzemys?aw Kucharzewski
Przez ponad 20 lat pracy w bran?y IT zdoby? do?wiadczenie w budowaniu kana?ów sprzeda?y, szczególnie w dystrybucji. Pasjonat bezpiecze?stwa IT.

You Might Also Like

ecommerce, cyberbezpiecze?stwo, Akamai, Advatech
Aktualno?ciCyberbezpiecze?stwo

Co trzeci Polak zetkn?? si? z cyberprzest?pstwem bezpo?rednio lub przez blisk? mu osob?

4 czerwca, 2025
Technologia, wzrost, Rynek IT, trendy technologiczne, sztuczna inteligencja
Aktualno?ciKana? sprzeda?yTechnologia

Rynek IT i giganci technologiczni – 3. kwarta? pe?en wzlotów, upadków i prognozy na przysz?o??

4 maja, 2025
cyfrowa tozsamosc 2
Aktualno?ciOpinieTechnologia

6 kompetencji technicznych usprawniaj?cych cyfrow? transformacj?

4 maja, 2025
szk?o
Aktualno?ci

Wybór szk?a nie taki oczywisty. Jak dobór szk?a mo?e ograniczy? choroby?

4 maja, 2025
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?

Not a member? Sign Up