eSky.pl, lider rynku internetowych biur podró?y w krajach CEE, wybra? Google jako partnera we wdra?aniu cyfrowej transformacji. Dzi?ki produktom Google Cloud firma b?dzie jeszcze szybciej wprowadza? innowacje oraz skalowa? swoj? dzia?alno??, oferuj?c klientom najlepsze jako?ciowo us?ugi w najkorzystniejszych cenach.
Dzi?ki wspó?pracy z Google Cloud, firma eSky.pl b?dzie mog?a sprawniej i ?atwiej zarz?dza? swoimi zbiorami danych. Wykorzystanie chmury obliczeniowej umo?liwi zautomatyzowanie raportowania, co przyspieszy i u?atwi podejmowanie strategicznych dla biznesu decyzji w dynamicznie zmieniaj?cym si? ?wiecie. W pakiecie wykorzystywanych us?ug znajduj? si? równie? narz?dzia wykorzystuj?ce sztuczn? inteligencj?, które eSky.pl b?dzie wykorzystywa? do upsellingu produktów, mapowania obiektów hotelowych czy te? odpowiedniego targetowania kampanii marketingowych.
– Poziom wykorzystania danych i technologii cyfrowych do celów analitycznych i marketingowych przez polskie przedsi?biorstwa turystyczne nale?y do jednego z najni?szych w Europie. Tymczasem turystyka jak nigdy wcze?niej potrzebuje dzi? cyfrowych narz?dzi, by efektywniej i skuteczniej dociera? do klientów. Preferencje dotycz?ce podró?y uleg?y w ostatnim czasie znacz?cym zmianom, które mog? pozosta? z nami na d?u?ej albo powraca? cyklicznie. Bran?a turystyczna musi by? gotowa na elastyczno?? i bie??ce dostosowywanie si? do potrzeb klientów. Wdro?enie rozwi?za? chmury obliczeniowej jest idealnym rozwi?zaniem do osi?gni?cia tych celów – mówi ?ukasz Neska, Wiceprezes eSky.pl.
eSky.pl, wprowadzaj?c cyfrow? transformacj? z Google Cloud, zdecydowa?o si? na gruntown? modernizacj? swojej infrastruktury IT poprzez wykorzystanie architektury mikroserwisów. Dzi?ki podzieleniu oprogramowania na mniejsze aplikacje, firma mo?e równolegle pracowa? nad kilkoma funkcjonalno?ciami, szybciej wprowadzaj?c aktualizacje i udogodnienia, bez ryzyka zwi?zanego z brakiem stabilno?ci lub przerwami w dzia?aniu us?ug. eSky.pl jako jedna z pierwszych firm w Polsce, zintegrowa?a swoje us?ugi równie? z Asystentem Google, dostarczaj?c klientom kolejn?, wygodn? ?cie?k? umo?liwiaj?c? wyszukiwanie kierunków podró?y czy rezerwacj? pobytów.
– eSky.pl wykorzystuje Google Cloud po to, by móc osi?gn?? maksymaln? skalowalno??. Z uwagi na sezonowo??, jak? charakteryzuje si? bran?a turystyczna, to bardzo efektywne rozwi?zanie. Na podstawie zdefiniowanych wcze?niej parametrów, infrastruktura chmurowa umo?liwia automatyczne dopasowywanie do panuj?cego w serwisie ruchu, gwarantuj?c obs?u?enie najwy?szych szczytów ruchu, bez ryzyka i niepotrzebnych kosztów sta?ych, takich jak utrzymanie du?ych serwerów – mówi Magdalena Zwierzy?ska z zespo?u Google Cloud.
Rozwi?zania Google Cloud zosta?y wdro?one równie? w obszarach dzia?a? Big Data, Data Analysis oraz Data Science. eSky.pl wykorzystuje oprogramowanie BigQuery, by ??czy? ze sob? ogromne i bardzo z?o?one zbiory danych do przeprowadzania operacji obliczeniowych i wyci?gania wniosków w czasie rzeczywistym dla ró?nych dzia?ów w firmie, takich jak logistyka czy marketing. Firma wykorzystuje równie? modele scoringowe, które pomagaj? w automatyzacji dzia?a? marketingowych, dostarczaj?c trafne rekomendacje na stronie oraz cross- i upselling produktów.
Zespó? eSky.pl przy wsparciu Google zdecydowa? si? równie? na wdro?enie zestawu praktyk Site Reliability Engineering, co pozwalaj? budowa? i usprawnia? ró?ne funkcjonalno?ci bez ryzyka dla stabilno?ci platformy. Szczegó?owe monitorowanie parametrów us?ug okre?lone jako Service Level Objective oraz analizowanie tzw. bud?etu b??dów w danym okresie pozwala firmie na podejmowanie racjonalnych decyzji projektowych, zwi?kszaj?c efektywno??.
– Innowacje wprowadzone w eSky.pl bezpo?rednio prze?o?? si? na do?wiadczenia klientów, którzy b?da otrzymywali trafniejsze rekomendacje dotycz?ce destynacji, lotów, czy hoteli. Baza obiektów w nowych krajach b?dzie te? stale powi?kszana. Skróceniu ulegnie tak?e czas za?atwiania spraw przez obs?ug? klienta, a eSky b?dzie móg? oferowa? jeszcze atrakcyjniejsze oferty w najkorzystniejszych cenach – dodaje ?ukasz Neska, Wiceprezes eSky.pl
– Szybka adaptacja technologii chmurowych to bardzo dobry sposób na budowanie przewag konkurencyjnych. Warto pami?ta?, ?e chmura to nie tylko optymalizacja kosztów utrzymania infrastruktury. Google Cloud daje bardzo du?o mo?liwo?ci pracy z danymi w celu optymalizowania swoich dzia?a? marketingowych, eSky.pl wykorzystuje t? szans? na bardzo wysokim poziomie –komentuje Dawid Papie?, Industry Head w Google Polska. Â