Fixly – polski startup, który znajdzie dla Ciebie fachowca

Newsroom BrandsIT
5 Min

O tym, ?e znalezienie fachowca nie jest naj?atwiejsze doskonale wiedz? osoby poszukuj?ce ekipy do remontu, hydraulika czy stolarza wykonuj?cego meble na wymiar. Z pomoc? przychodzi technologia, a konkretnie Fixly.pl. Polski startup w sektorze us?ug ??czy zlecaj?cych z fachowcami – prosto, szybko i wygodnie.

Fixly – serwis do us?ug

Trudno?ci ze znalezieniem fachowców na rynku to z?o?ony problem. Wyjazd wielu do?wiadczonych specjalistów za granic? czy brak nast?pców w postaci absolwentów szkó? zawodowych z wyuczonym fachem to tylko wierzcho?ek góry lodowej. W dodatku mijaj? czasy proszenia o pomoc w uk?adaniu p?ytek lub monta?u mebli wujka czy szwagra. Nad pozorne oszcz?dno?ci coraz wi?cej osób ceni profesjonalizm, gwarantuj?cy jako?? wykonanej us?ugi. Jednocze?nie brakuje czasu na przegl?danie setek og?osze?, a pó?niej dzwonienie do kolejnych fachowców.

Fixly jest odwróconym modelem biznesowym tradycyjnego serwisu og?oszeniowego. To u?ytkownik informuje, ?e chce zleci? us?ug?, a wykonawca zg?asza si?, je?li jest zainteresowany jej realizacj?. Dzi?ki temu zyskuj? obie strony – zlecaj?cy nie musz? wykonywa? dziesi?tków telefonów, oszcz?dzaj?c tym samym czas na szukaniu, a fachowcy wybieraj? tylko te prace, które mog? i chc? wykona?.

Jeste?my zabiegani w wykonywaniu codziennych obowi?zków, dlatego coraz bardziej cenimy swój czas. Wtedy sprawdza si? Fixly. Na Fixly nie musisz szuka? fachowca – dajesz nam tylko zna?, jak? us?ug? masz do wykonania. My informujemywybranych wykonawców o Twoim zleceniu i ??czymy Ci? z tymi, którzy s? naprawd? zainteresowani prac? dla Ciebie – wyja?nia General Manager Fixly, Marcin Dakowski.

Na Fixly do wyboru u?ytkowników jest 229 us?ug podzielonych na 12 kategorii, takich jak Budowa domu, Remont, Monta? i naprawa, Meble i zabudowa, Sprz?tanie czy Us?ugi prawne i administracyjne. Za rozwojem Fixly stoi pozna?ski zespó? Grupy OLX, do której nale?? równie? marki OLX, Otodom i OTOMOTO.

Jak dzia?a Fixly?

Pierwszy etap to wybór us?ugi, w której zostanie dodane zapytanie oraz wskazanie miejscowo?ci, gdzie ma zosta? wykonana. Nast?pnie zlecaj?cy odpowiada na kilka pyta?, które doprecyzowuj? tre?? zapytania, dzi?ki czemu fachowcom ?atwiej jest oszacowa? zakres prac. Pytania zale?? od specyfiki danej us?ugi, jednak zawsze jest w?ród nich pytanie o preferowany termin. Jest równie? pytanie otwarte, w którym mo?na poda? dodatkowe szczegó?y zlecenia i za??czy? plik, np. zdj?cie pokoju do remontu lub wymarzonego mebla, który ma wykona? stolarz.

Tak przygotowane zapytanie trafia do wykonawców, którzy ?wiadcz? dan? us?ug?. Fachowcy podejmuj? decyzj?, czy s? w stanie zrealizowa? zlecenie. Je?li tak – kontaktuj? si? ze zlecaj?cym. U?ytkownik otrzymuje do pi?ciu zg?osze? od zainteresowanych fachowców. Wa?ne jest, ?e Fixly dostarcza natychmiast wszelkich potrzebnych informacji o wykonawcach, w tym opis dzia?alno?ci, galeri? zdj??, a przede wszystkim opinie i rekomendacje od wcze?niejszych klientów, które dla wielu s? kluczowe przy wyborze fachowca.

Serwis rozwijany wspólnie z u?ytkownikami

Kluczem do dobrego produktu w bran?y internetowej jest to, aby jak najlepiej odpowiada? na potrzeby u?ytkowników. Na rozwój Fixly du?y wp?yw maj? osoby, które korzystaj? z serwisu – zarówno zlecaj?cy, jak i fachowcy.

Nasz zespó? odbywa miesi?cznie niemal 1000 rozmów telefonicznych z fachowcami, którzy szukaj? zlece? i realizuj? je dzi?ki Fixly. Rozmawiamy z nimi o funkcjonowaniu serwisu, o trudno?ciach, jakie napotykaj? i podpowiadamy, jak kontaktowa? si? z klientami i zarz?dza? swoim profilem, ?eby mieli wi?cej zlece?. Osoby poszukuj?ce fachowca sprawdzaj? rekomendacje na profilach, dlatego te? przypominamy wykonawcom o tym, jak wa?ne jest zdobywanie ocen – mówi Jacek Kaczmarek, Lider zespo?u Obs?ugi U?ytkownika Fixly - Zapisujemy informacje, które otrzymujemy od u?ytkowników, wyci?gamy wnioski z rozmów i tworzymy na ich podstawie hipotezy, które pomagaj? rozwija? produkt - dodaje. 

Perspektywa Fixly na rynku us?ug

Czy Fixly ma szans? zmieni? sytuacj? na rynku us?ug budowlanych i remontowych? Trudno jeszcze prognozowa?, jednak je?li spojrze? na liczb? ocen, które otrzymuj? wykonawcy, to nastroje mog? by? tylko optymistyczne. Obecnie jest ??cznie ponad 35 tysi?cy opinii na profilach fachowców na Fixly, a ich liczba z miesi?ca na miesi?c ro?nie.

Jednym z naszych atutów jest to, ?e stoi za nami Grupa OLX, która odpowiada za bardzo mocne na rynku marki w sektorze og?osze?, motoryzacji oraz nieruchomo?ci. Od 2 lat intensywnie pracujemy nad Fixly, ?eby dostarcza? warto?ciowy produkt dla u?ytkownika w obszarze us?ug. Mamy agile’owe podej?cie do rozwoju produktu, dlatego ci?gle go udoskonalamy, poprawiaj?c istniej?ce i wprowadzaj?c nowe funkcjonalno?ci – ocenia Agnieszka Wojtaszek, odpowiedzialna za rozwój produktu w Fixly. 

Obecnie na Fixly dzia?a ponad 50 tysi?cy fachowców, a miesi?cznie serwis odwiedza niemal pó? miliona u?ytkowników potrzebuj?cych pomocy wykonawcy. Serwis dost?pny pod adresem https://fixly.pl/.

TEMATY:
Udostępnij