Gdy w Twitterze zamieszanie, TikTok wprowadza “teksty” u siebie. Wy?cig o u?ytkowników trwa w najlepsze

Klaudia Ciesielska
1 Min

Zaskakuj?c? nowink? z samego ?rodka rozrywkowego internetu jest wprowadzenie przez TikTok funkcji publikacji wiadomo?ci tekstowych. W dniu, gdy Elon Musk znienacka zapowiedzia? rebranding Twittera na ‘aplikacj? „wszystko” o nazwie X’, TikTok og?osi?, ?e pozwoli swoim u?ytkownikom publikowa? teksty.

W swoim o?wiadczeniu TikTok, znany g?ównie z krótkich filmów i ?ywio?owych ta?ców, powiedzia?, ?e nowa funkcja “poszerza granice tworzenia tre?ci”, daj?c swoim u?ytkownikom nowy sposób na wyra?anie swojej kreatywno?ci, który wcze?niej by? ograniczony do komentarzy i podpisów wideo.

Nowa funkcja zosta?a og?oszona w pó?ny poniedzia?kowy wieczór i od razu wywo?a?a burz? dyskusji na temat jej mo?liwych implikacji. Mimo to, nie by?o jeszcze jasne, jak u?ytkownicy TikToka przyj?li t? nowo??.

Sytuacj? komplikuje fakt, ?e próby wyszukiwania “posty tekstowe” w TikToku zwracaj? g?ównie filmy z gatunku skoncentrowanego na rozmowach telefonicznych za po?rednictwem wiadomo?ci tekstowych. Ale ju? pojawiaj? si? u?ytkownicy, którzy oferuj? tutoriale na temat tworzenia postów tekstowych.

Jest to zapewne pocz?tek nowego rozdzia?u w historii TikToka i, by? mo?e, oznacza pocz?tek nowej ery dla platformy. Tylko czas poka?e, jak ten ruch wp?ynie na popularno?? aplikacji i jak daleko u?ytkownicy pójd? w korzystaniu z nowej funkcji.

Udostępnij
Redaktor Brandsit