Gdy w Twitterze zamieszanie, TikTok wprowadza “teksty” u siebie. Wyścig o użytkowników trwa w najlepsze

Klaudia Ciesielska

Zaskakującą nowinką z samego środka rozrywkowego internetu jest wprowadzenie przez TikTok funkcji publikacji wiadomości tekstowych. W dniu, gdy Elon Musk znienacka zapowiedział rebranding Twittera na ‘aplikację „wszystko” o nazwie X’, TikTok ogłosił, że pozwoli swoim użytkownikom publikować teksty.

W swoim oświadczeniu TikTok, znany głównie z krótkich filmów i żywiołowych tańców, powiedział, że nowa funkcja “poszerza granice tworzenia treści”, dając swoim użytkownikom nowy sposób na wyrażanie swojej kreatywności, który wcześniej był ograniczony do komentarzy i podpisów wideo.

Nowa funkcja została ogłoszona w późny poniedziałkowy wieczór i od razu wywołała burzę dyskusji na temat jej możliwych implikacji. Mimo to, nie było jeszcze jasne, jak użytkownicy TikToka przyjęli tę nowość.

Sytuację komplikuje fakt, że próby wyszukiwania “posty tekstowe” w TikToku zwracają głównie filmy z gatunku skoncentrowanego na rozmowach telefonicznych za pośrednictwem wiadomości tekstowych. Ale już pojawiają się użytkownicy, którzy oferują tutoriale na temat tworzenia postów tekstowych.

Ad imageAd image

Jest to zapewne początek nowego rozdziału w historii TikToka i, być może, oznacza początek nowej ery dla platformy. Tylko czas pokaże, jak ten ruch wpłynie na popularność aplikacji i jak daleko użytkownicy pójdą w korzystaniu z nowej funkcji.

Udostępnij
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *