Gdzie mo?na wykorzysta? rozwi?zania digital signage?

Materia? Partnera
4 Min

Nowoczesne technologie staj? si? coraz bardziej powszechne w naszym otoczeniu. W kontek?cie tym na szczególn? uwag? zas?uguj? rozwi?zania digital signage, oferuj?ce zupe?nie nowy sposób przekazu informacji. Gdzie wi?c znajduj? one swoje zastosowanie? I dlaczego warto w nie zainwestowa??

Co to jest digital signage?

Digital signage jest systemem, który pozwala prezentowa? multimedialne tre?ci na cyfrowych wy?wietlaczach. To tak?e zestaw fizycznych urz?dze?, które umo?liwiaj? ich emitowanie w dowolnym miejscu i czasie. Wszystko to jest natomiast mo?liwe dzi?ki specjalistycznemu oprogramowaniu, które s?u?y do przygotowania wspomnianych tre?ci i zarz?dzania nimi.

Ka?dy z nas widzia? na pewno wy?wietlacze w centrach handlowych, zach?caj?ce do zakupu jakiego? produktu lub informuj?ce o promocjach. To w?a?nie cz??? ca?ego systemu, który skutecznie zast?puje papierow? reklam?. Rozwi?zania digital signage znajduj? te? zastosowanie w prezentowaniu informacji i rozrywki. Ogólnie jest wi?c to systemem, który usprawnia komunikacj? z klientem – odbiorc? tre?ci.

Gdzie mo?na wykorzysta? rozwi?zania digital signage

System digital signage mo?na stosowa? niemal?e wsz?dzie: w przestrzeni publicznej, obiektach u?ytku publicznego i prywatnych firmach. Ekrany prezentuj?ce tre?ci mog? by? umieszczane zarówno na ulicach, jak i wewn?trz budynków. Ograniczenia w tym zakresie praktycznie nie istniej?. Wszystko zale?y od tego, co chcemy przekaza? naszym klientom (sta?ym lub potencjalnym). Gdzie wi?c mo?na wdro?y? digital signage?

  • w galeriach i centrach handlowych – w celu emisji reklam produktów, sieci sklepów, wydarze? i eventów na terenie centrum/galerii,
  • w obiektach administracji publicznej –aby przekaza? petentom informacje o tym, gdzie powinni si? uda?, jak d?ugo b?d? czeka? w kolejce i gdzie za?atwi? spraw?,
  • w szpitalach, placówkach medycznych – gdzie rozwi?zania digital signage przeka?? informacje o czasie oczekiwania na wizyt? lub umil? czas, prezentuj?c informacje ze ?wiata medycyny,
  • na dworcach, lotniskach – do prezentowania rozk?adu jazdy, reklam linii, informacji i rozrywki dla osób oczekuj?cych na transport,
  • w hotelach – gdzie ekrany przy recepcji mog? emitowa? informacje o regionie, historii miejscowo?ci lub o marce hotelu,
  • w biurach turystycznych – aby emitowa? zdj?cia z proponowanych klientom miejsc podró?y,
  • w restauracjach – gdzie ekrany digital signage emituj? nie tylko cyfrowe menu, ale i zdj?cia apetycznych posi?ków, informacje o promocjach i ze ?wiata kuchni,
  • w firmach, instytucjach finansowych – ekrany mog? emitowa? informacje na temat zaj?tych sal konferencyjnych, zysków ze sprzeda?y, kursy walut, informacje z zakresu bhp, czy te? te, które promuj? mark? i jej ofert?,
  • w kinach, teatrach, obiektach kulturalnych – gdzie digital signage pomo?e promowa? wydarzenia kulturalne czy prezentowa? zdj?cia z imprez i eventów. Wi?cej o tym mo?na zobaczy? tutaj: https://easyscreen.tv/pl/digital-signage-kina-teatry/.

Dlaczego warto si?gn?? po rozwi?zania digital signage?

System ten jest skutecznym elementem marketingu, u?atwiaj?cym dotarcie do nowego klienta. Tre?ci wy?wietlane na ekranach mog? zmienia? si? w zale?no?ci od dnia i godziny, dzi?ki czemu trafiaj? do konkretnej grupy odbiorców, która przebywa w danym miejscu o danej porze. Digital signage jest wi?c przekazem docelowym, ukierunkowanym na konkretnego klienta.

Cyfrowy przekaz jest te? skuteczniejszy ni? konwencjonalne metody. Wzbudza zaciekawienie, pozwala wej?? w interakcj? oraz zapada w pami?ci. Dla odbiorcy przekaz jest jasny, przyjemny i wywo?uje pozytywne skojarzenia. Dla osoby, która go natomiast emituje, jest szans? na zdobycie nowych klientów oraz zbudowanie pozytywnej opinii o swojej marce.

Udostępnij