Genesys wybiera KODA Bots

Klaudia Ciesielska
3 Min

Genesys to globalny gracz, który rocznie obs?uguje ponad 70 miliardów interakcji klientów w ponad 100 krajach i umo?liwia prac? zdaln? pracownikom Call i Contact Centers. Teraz, dzi?ki wspó?pracy z KODA Bots mo?liwe b?d? interakcje z wirtualnym asystentem rozmawiaj?cym w j?zyku polskim.

Po??czenie automatyzacji obs?ugi klienta i sztucznej inteligencji to wg Forrester Research jeden z megatrendów w obs?udze klienta na rok 2020. Tu g?ównie wskazuje si? na rozpowszechnianie rozwi?za? self service i prescriptive AI. Dzi?ki nim mo?na w znaczny sposób odci??y? konsultantów a u?ytkownikom da? spersonalizowan?, szybk? pomoc. Po??czenie platform Genesys i KODA Bots umo?liwi projektowanie inteligentnych interakcji, które daj? konwersj? na stronie. Spó?ka z Wroc?awia od trzech lat rozwija swój autorski system NLP (ang. natural language processing).

Kiedy Google wprowadzi? j?zyk polski w Dialogflow, swoim flagowym produkcie do przetwarzania j?zyka naturalnego, zintegrowali?my go z nasz? platform? do automatyzacji komunikacji. Dzi?ki temu klienci Genesys b?d? teraz mieli do niej dost?p i b?d? mogli ?atwo tworzy? nowe modu?y do interakcji z u?ytkownikami na stronie – mówi Mariusz Pe?echaty, CEO KODA Bots.

Klienci kupuj?cy towary czy us?ugi nie chc? czeka? d?ugo na odpowied? czy rozwi?zanie problemu. Automatyzacja komunikacji mo?e nie tylko przyspieszy? reakcje i je?li jest inteligentna – umo?liwi proaktywn? komunikacj?. Tutaj z pomoc? przychodzi sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe. Wtedy mo?na zaoferowa? odpowiednie tre?ci w odpowiednim momencie. I  w?a?nie modu? Predictive Engagement od Genesys poprawia konwersj? i interakcje. Pozwala na przyk?ad oceni?, czy u?ytkownik waha si? i szuka dodatkowych informacji, zaraz porzuci koszyk lub opu?ci stron?. Wtedy do akcji wkracza chatbot. I nie jest to standardowe zapytanie “Cze??, w czym mog? pomóc”. Chatbot nawi?zuje rozmow? odnosz?c si? do konkretnego momentu, w którym znajduje si? klient. Sk?d wie jak dobra? tre?ci? Dok?adnie analizuje kontekst i zachowanie, u?ywa danych pobieranych w czasie rzeczywistym oraz tych historycznych. Dzi?ki temu rozumie intencje danego u?ytkownika i mo?e stworzy? jego indywidualny profil.

Aby wykorzysta? taki profil trzeba szybko nawi?za? kontakt. Poszukiwali?my partnerów, którzy rozumiej? t? technologi? i s? w stanie dostarczy? narz?dzia klasy enterprise. Mo?na powiedzie?, ?e wspólnie z KODA Bots jeste?my kompatybilni. Razem mo?emy oferowa? skalowalne rozwi?zania i odpowiedzie? na rosn?cy popyt ze strony klientów. Na ten moment szczególnie ro?nie on w bran?y e-commerce. W ci?gu najbli?szych trzech lat a? 91 proc. organizacji na ?wiecie planuje korzysta? z AI w obs?udze klienta – szacuje Marcin Grygielski, Territory Manager w Genesys.

Chatbot lub voicebot, który doskonale przewiduje, co i kiedy powiedzie? sprawia, ?e klienci czuj? si? w?a?ciwie zaopiekowani. I nie chodzi tu tylko o pierwsze wra?enie. Rozmowa mo?e toczy? si? dalej bez udzia?u konsultanta. Ju? dzi? KODA Bots wdra?a boty, które samodzielnie obs?uguj? a? 93 procent spraw z zakresu obs?ugi klienta. Jak przewiduje Garnter, do 2030 roku, ponad miliard interakcji b?dzie automatycznie za?atwianych przez firmowe boty.

Udostępnij
Redaktor Brandsit