Green Cell otworzy? we Francji pierwszy zagraniczny magazyn

Klaudia Ciesielska
2 Min

Nowy magazyn polskiej marki Green Cell powsta? w miejscowo?ci Lisses, po?o?onej 30 km na po?udnie od Pary?a. Producent baterii, ?adowarek oraz akcesoriów do urz?dze? mobilnych i pojazdów elektrycznych b?dzie wysy?a? z niego zamówienia do klientów we Francji.

Tylko w marcu br. Green Cell wys?a? do Francji 18 tys. produktów. By?y to zamówienia ze sklepu Battery Empire, Amazon oraz eBay, ale tak?e pochodz?ce z innych portali i sieci partnerów biznesowych. Rosn?ca sprzeda? w tym kraju przypiecz?towa?a decyzj? o pozyskaniu nowej przestrzeni logistycznej. Producent informuje, ?e pierwsze wysy?ki z magazynu w Lisses zosta?y nadane pod koniec ubieg?ego tygodnia.

– Pomys? otwarcia nowego magazynu w Europie Zachodniej by? w naszych g?owach ju? od ubieg?ego roku. Ostatecznie pad?o na Francj?, poniewa? to dla nas jeden z kluczowych rynków, gdzie mamy tysi?ce zadowolonych klientów. Chcieli?my by? bli?ej nich i znacznie przyspieszy? dor?czanie produktów. Uda?o si?! Dostawa do Francji zajmuje teraz tylko 24 godziny, a nie 3 dni robocze wyja?nia Izabela Ochalik, Head of E-commerce w Green Cell.

Producent liczy, ?e oprócz skrócenia czasu dostaw i u?atwienia dost?pu do akcesoriów Green Cell, magazyn pozwoli te? zacie?ni? wspó?prac? z partnerami biznesowymi. Co tydzie? hala b?dzie zaopatrywana w nowe dostawy produktów polskiej marki.

– Magazyn we Francji to nowy rozdzia? w historii firmy i nowe perspektywy. To pierwszy krok naszej szeroko zakrojonej strategii ekspansji, aby zapewni? zagranicznym Klientom dostaw? produktów Green Cell w jak najkrótszym czasie. To tak?e szansa na rozwój biznesu i zdobywanie cennych do?wiadcze? poprzez bezpo?redni? obecno?? na danym rynku. W magazynie pod Pary?em pracuje zgrana ekipa Green Cell – kilku naszych logistyków tak mocno zaanga?owa?o si? w projekt, ?e postanowi?o zamieszka? nad Sekwan?mówi Piotr Maj, Head of Operations w Green Cell.

Jak dodaj? przedstawiciele Green Cell, marka ma ambitne plany dotycz?ce sprzeda?y w Europie Zachodniej. Nowy magazyn mo?e równie? obs?ugiwa? zamówienia z s?siednich krajów, w tym Beneluxu.

W 2020 roku przychody Green Cell si?gn??y 190 mln z?, z czego wi?kszo?? zosta?a wypracowana na rynkach zagranicznych.

Udostępnij
Redaktor Brandsit