Grow Uperion rozpoczyna emisj? akcji i planuje pozyska? 1 mln z?

Newsroom BrandsIT
6 Min

Grow Uperion, technologiczna spó?ka oferuj?ca platform? grywalizacyjn?, maj?c? na celu wzrost motywacji i zaanga?owania pracowników w realizacji celów i zada?, dzisiaj rozpoczyna zapisy w pierwszej transzy dla du?ych inwestorów. Druga, otwarta dla wszystkich transza rozpocznie si? 28 lipca i w jej ramach zapisy b?d? odbywa? si? poprzez platform? Crowdconnect.pl. Zamiarem spó?ki jest pozyskanie kwoty do 1 mln z? (przy wycenie 10 mln z? pre-money), dedykowanych rozwojowi oprogramowania oraz globalnych kana?ów sprzeda?y. Pierwsze wdro?enia, perspektywiczne rynki grywalizacji, HR Tech i SaaS, strategiczna wspó?praca z Microsoft i g?ównym akcjonariuszem – grup? TenderHut oraz wej?cie do sektora edukacji wskutek pandemii, to g?ówne czynniki buduj?ce potencja? rynkowy Grow Uperion.

Spó?ka Grow Uperion oferuje innowacyjn? platform? do realizacji celów, podnoszenia motywacji i doceniania pracowników. Jej za?o?enia powsta?y w oparciu o po??czenie technik grywalizacyjnych znanych w sektorze gamingowym, psychologii motywacji oraz elementów z dziedziny automatyzacji marketingu. Rozwi?zanie to pozwala osi?ga? zak?adane KPIs pracowników i ca?ych zespo?ów bez zwi?kszania nak?adów na benefity finansowe i pozafinansowe w organizacji. Grow Uperion stanowi odpowied? na zapotrzebowanie rynkowe – wg bada? przeprowadzonych przez o?rodek Randstad w 2019 roku, a? 87 proc. pracowników w Polsce nie anga?uje si? wystarczaj?co w swoj? prac?. Spó?ka, w oparciu o elementy  grywalizacyjne, wykorzystuje prost? i uniwersaln? symbolik? rosn?cego obiektu, np. drzewa lub budynku, w wizualizacji poziomu rozwoju pracownika. Ka?dy pracownik ma w?asny obiekt osi?gni??, wskazuj?cy na realizacj? celów indywidualnych lub grupowych.

– Dzisiaj rozpoczynamy emisj? akcji, licz?c na wsparcie, zaufanie i zainteresowanie nasz? ofert?. Grow Uperion dysponuje specjaln? platform? grywalizacyjn?, mog?c? efektywnie pomóc korporacjom oraz firmom z sektora MSP w codziennym motywowaniu pracowników. Pierwsze wdro?enia w Unilever, Mondelez i obecne prace wdro?eniowe w Grupie Raben, strategiczna wspó?praca z Microsoftem, obecno?? na rynkach grywalizacji, SaaS i HR Tech, czy wsparcie g?ównego akcjonariusza – grupy TenderHut  to aspekty buduj?ce nasze przewagi konkurencyjne. Potencjalny sukces oferty i realizacja celów emisyjnych pozwoli nam na skokowy wzrost pozycji rynkowej i warto?ci spó?ki, stanowi?c jednocze?nie wa?ny krok przed mo?liwym debiutem na NewConnect w 2021 rokumówi Przemys?aw ?nioszek, Prezes Zarz?du Grow Uperion SA. 

20 lipca rozpocz??a si? I transza dedykowana wi?kszym inwestorom. Najpó?niej 27 lipca na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC, zostan? opublikowane informacje dotycz?ce zapisów dla wszystkich inwestorów. Odb?d? si? one w dniach 28 lipca – 10 sierpnia. Celem minimalnym kampanii jest pozyskanie 500 tys. z?, a maksymalnym 1 mln z?. Wycena spó?ki przed ofert? wynosi 10 mln z?.

– Mamy przed sob? dwa cele emisyjne – rozwój oprogramowania oraz globalnych kana?ów sprzeda?y. ??cznie na ich realizacj? planujemy pozyska? do 1 mln z?. W pierwszym obszarze, którego potrzeby kapita?owe wynosz? ok. 0,65 mln z?, intencj? Grow Uperion jest budowa kolejnych technologicznych funkcjonalno?ci na platformie oraz prace nad implementacj? tzw. lejków motywacyjnych. Drugi cel emisyjny pozwoli nam rozwin?? sprzeda? na najbardziej perspektywicznych europejskich rynkach z punktu widzenia poj?? HR Tech i grywalizacji, tj. Wielkiej Brytanii, Szwecji, Francji b?d? Niemiec. Planujemy tak?e szeroko zakrojon? kampani? lead generation oraz rozbudow? dzia?u sprzeda?ywyja?nia Prezes Zarz?du.

Model biznesowy Grow Uperion opiera si? na kilku filarach – oferowaniu platformy w formie modu?u SaaS/Customized Saas, w formie narz?dzia do obs?ugi programów ESOP (Plany Pracowniczej W?asno?ci Akcji), na potrzeby szkó? i sektora edukacyjnego oraz w szytej na miar? formule dla Partnerów z szeregu bran?.

– Nasza Spó?ka funkcjonuje na atrakcyjnym i globalnym rynku rozwi?za? grywalizacyjnych, którego warto?? wed?ug States Fortune Business Insights w 2019 roku na ?wiecie wynios?a 5,4 mld USD i w okresie najbli?szych siedmiu lat mo?e wzrosn?? kilkukrotnie, do 37 mld USD. Globalne korporacje dostrzegaj? zalety z oparcia systemów szkoleniowych, motywacyjnych i rekrutacyjnych na rozwi?zaniach ze ?wiata gier.
Z drugiej strony platforma Grow Uperion wpisuje si? w nurt rosn?cych wydatków firm w obszarach HR Tech, synergicznych wobec rynku grywalizacji. Model biznesowy Spó?ki oparty o SaaS w po??czeniu ze wskazanymi czynnikami rynkowymi pozwala nam ze spokojem obserwowa? perspektywy spó?ki. Z naszej strony do?o?ymy wszelkich stara? ku jak najbardziej efektywnemu wykorzystaniu zaistnia?ych uwarunkowa? rynkowych  - uzupe?nia Przemys?aw ?nioszek.

W planach Grow Uperion jest debiut na rynku NewConnect w 2021 roku. Spó?ka nie wyklucza tak?e pozyskania inwestora bran?owego, je?li by?by to bardziej warto?ciowy krok dla obecnych i przysz?ych akcjonariuszy. Obydwie ?cie?ki stanowi? naturalne opcje wyj?cia z inwestycji dla inwestorów w obecnie trwaj?cej ofercie crowdfundingowej. Jednak?e, jak podkre?la Prezes Przemys?aw ?nioszek, d?ugoterminowym celem firmy jest budowa warto?ci dla akcjonariuszy, zarówno w uj?ciu ilo?ciowym (skala biznesu), jak i jako?ciowym (zaawansowanie oferty itd.), a sprzeda? Spó?ki jest wariantem drugorz?dnym.

Udostępnij