HP rozszerza program partnerski HP Amplify

Newsroom BrandsIT
4 Min

Z pocz?tkiem maja br. firma HP Inc. og?osi?a rozszerzenie programu HP Amplify – pierwszego w swoim rodzaju globalnego1 programu partnerskiego, który od teraz obejmie równie? ponad 1350 dostawców online’owych, omnichannel i stacjonarnych Partnerów handlowych.

Udoskonalona wersja programu, wprowadzonego jesieni? 2020 r. dla Partnerów handlowych, zapewnia dost?p do narz?dzi niezb?dnych do transformacji cyfrowej i wzrostu w czasach ewoluuj?cych zachowa? zakupowych konsumentów. Od 2 sierpnia 2021 r. firma HP zainicjuje przej?cie Partnerów detalicznych1 do programu HP Amplify i b?dzie kontynuowa? ten proces w kolejnych miesi?cach.

HP Amplify zosta?o zaprojektowane tak, aby zapewnia? dwie ró?ne ?cie?ki dla handlu detalicznego (Synergy oraz Power, gdzie druga obejmuje równie? program Power CDR Retail skierowany do pod-dystrybutorów detalicznych). Od samego pocz?tku program by? projektowany w taki sposób, aby umo?liwi? analiz? danych i dostarcza? szczegó?owych informacji w ró?nych obszarach sprzeda?y, aby wykorzysta? je do rozwoju nowych strategii innowacji i systemów nagradzania Partnerów za ich wydajno?? i wspó?prac?. Rezultatem tych dzia?a? jest post?puj?ca transformacja cyfrowa, buduj?ca kultur? pracy, a dzi?ki wspólnym narz?dziom poszerzaj?ca tak?e globalny know-how.

Dla ca?ej bran?y IT, a w szczególno?ci dla kana?u sprzeda?y detalicznej, jasnym jest, ?e forma prowadzenia biznesu musi ulec zmianie. HP Amplify nie tylko u?atwia wspó?prac? z HP, ale równie? wyznacza jasn? ?cie?k?, opart? na sprawdzonych schematach, któr? mog? pod??a? Partnerzy firmy. Wszystko po to, by pomóc im w budowaniu wzrostu sprzeda?y w przysz?o?cit?umaczy Pawe? Miszkiewicz, Dyrektor Kana?u Partnerskiego HP Inc Polska. Wraz z nasz? spo?eczno?ci? Partnerów, rozwijajmy nowe obszary, które dadz? nam przewag? nad konkurencj?.

Nowe zasady handlu detalicznego

Bran?a detaliczna znacz?co przyspieszy?a swój rozwój, poprzez z rosn?ce (równie? z powodu pandemii) zapotrzebowanie klientów na rozwi?zania IT w zdalnej  pracy, nauce i rozrywce. Wed?ug firmy Gartner, wykorzystanie zachodz?cej transformacji b?dzie mia?o kluczowe znaczenie dla budowania i utrzymywania elastyczno?ci, jakiej wymaga prowadzenie dzia?alno?ci gospodarczej w dzisiejszych czasach. W najbli?szej przysz?o?ci zmiany zachowa? konsumentów b?d? mia?y wi?kszy wp?yw na warto?? w handlu detalicznym ni? jakikolwiek inny czynnik.2

Podczas gdy ruch w sklepach stacjonarnych zmala?, sprzeda? e-commerce wzros?a o ponad 27% w 2020 roku.3 Co wi?cej, oczekuje si?, ?e do 2025 roku b?dzie stanowi? 40% ca?kowitej sprzeda?y towarów konsumenckich.4 Trendy, takie jak praca w modelu hybrydowym, pojawienie si? prosumentów oraz ci?g?y rozwój handlu elektronicznego sprawiaj?, ?e wspó?praca z Partnerami bran?y detalicznej sta?a si? wa?niejsza ni? kiedykolwiek wcze?niej. Wraz z wprowadzeniem programu HP Amplify, firma HP pomaga sprzedawcom detalicznym z korzy?ci? dostosowa? si? do tych zmian.

Obecnie klienci domagaj? si? bli?szych i bardziej spersonalizowanych relacji z markamitwierdzi Quentin Duminy, Global Buyer w Grupie Auchan, wiod?cym sprzedawc? detalicznym z Francji.Program HP Amplify for Retail pozwoli nam pog??bia? nasz? wiedz? na temat wzorców konsumpcji za pomoc? analizy danych, tak aby w?a?ciwie zaprojektowa? ?cie?k? zakupow? klienta, zarówno online jaki i w sklepach stacjonarnych.

?ród?a:
1 Globalny program, z wyj?tkiem obszaru Chin (Greater China). Migracja programu rozpoczyna si? 2 sierpnia, a ko?czy si? wprowadzeniem zmian w obszarze wydajno?ci po sezonie ?wi?tecznym 2021.
2 Retail Dive, 24 Lutego 2021r.
3 Oberlo Statistics, Global ecommerce Growth Rates
4 Edge by Ascential, Retail 5.0 whitepaper
Udostępnij