HP wprowadza nowy globalny program partnerski

Newsroom BrandsIT
4 Min

Firma HP Inc. zaprezentowa?a HP Amplify. To globalny program partnerski zoptymalizowany tak by wspiera?  dynamiczny rozwój partnerów oraz by zadba? o satysfakcj? klientów. HP wskazuje, ?e zbudowany na jednej, zintegrowanej strukturze, HP Amplify zapewnia mo?liwo?ci i narz?dzia wspó?pracy niezb?dne do tego by efektywnie rozwija? biznes w erze cyfrowej transformacji i ewoluuj?cych zachowa? zakupowych klientów. Nowy program wchodzi w ?ycie z dniem 1 listopada 2020 r. dla partnerów handlowych, a w drugiej po?owie 2021 r. dla partnerów detalicznych.

HP Amplify u?atwia partnerom dost?p i korzystanie z licznych rozwi?za? i pomocy firmy, by w konsekwencji  sprosta? nawet najbardziej wymagaj?cym oczekiwaniom klientów. Dzi?ki dwóm odr?bnym opcjom – Synergy i Power – HP Amplify zapewnia partnerom elastyczno?? w inwestowaniu w nowe us?ugi i mo?liwo?ci.

Klienci radykalnie zmienili sposób, w jaki wyszukuj? i kupuj? technologi? oraz w jaki sposób anga?uj? si? w ?ycie marki, nabywaj?c wi?cej produktów i us?ug za po?rednictwem kana?ów cyfrowych, takich jak e-commerce, portale partnerskie i portale sprzeda?owe. Jednocze?nie, technologia i transformacja cyfrowa post?puj? w zadziwiaj?cym tempie, podczas gdy modele biznesowe przechodz? z prostych transakcji koncentruj?cych si? na sprzeda?y produktów na stosunki bardziej z?o?one.

Dla ca?ej bran?y IT, a konkretnie dla channel, oznacza to, ?e tradycyjny biznes powinien si? zmieni?. Wraz z wprowadzeniem HP Amplify, HP podejmuje zdecydowane dzia?ania, aby wykorzysta? zachodz?ce dooko?a zmiany, przygotowa? partnerów na wyzwania nowej rzeczywisto?ci i zapewni? jeszcze bardziej satysfakcjonuj?c? obs?ug? klienta.

HP Amplify koncentruje si? na trzech g?ównych filarach: wydajno?ci, mo?liwo?ciach i wspó?pracy:

·       Wydajno?? – Poniewa? tradycyjny model sprzeda?y zosta? ulepszony, równie? tradycyjny model kompensacji channel zosta? zoptymalizowany. Podczas gdy nowy program b?dzie nadal nagradza? partnerów na podstawie celów i skali dzia?a?, HP Amplify oferuje innowacyjny system pomiaru i nagradzania, który uwzgl?dnia wiele strategicznych wysi?ków podejmowanych przez partnerów w ramach ca?o?ciowego procesu sprzeda?y, od wielko?ci rejestracji do ?redniej warto?ci sprzeda?y i utrzymania projektu.

·       Mo?liwo?ci - Oprócz samych przychodów ze sprzeda?y, HP Amplify mierzy sukces w oparciu o nowe mo?liwo?ci,  w tym inwestowanie i doskonalenie umiej?tno?ci cyfrowych, mo?liwo?ci ?wiadczenia us?ug, handel elektroniczny / omnichannel oraz bezpieczne administrowanie danych. Mo?liwo?ci zostan? dostosowane do sektorów, w których dzia?aj? klienci, tworz?c bardziej spersonalizowane rozwi?zania. HP Amplify nagradza partnerów, którzy inwestuj? w mo?liwo?ci e-commerce i obs?ug?  klientów. Im wi?cej opcji bezpiecznego gromadzenia danych, wprowadzania rozwi?za? na rynek, us?ug i specjalizacji, tym wi?kszy dost?p i korzy?ci dla partnerów.

·       Wspó?praca - Wyposa?eni w dodatkow? wiedz? i wgl?d w preferencje klienta3 wraz z zdolno?ci? do przewidywania i umo?liwiania atrakcyjniejszych rozwi?za?, partnerzy zyskaj? wi?ksz? przewag? konkurencyjn?. Dzi?ki automatycznym aktualizacjom zasobów, zwrotom produktów i ca?o?ciowej analizie danych, b?d? w stanie bezproblemowo obs?ugiwa? klientów. Wszystko to przyczyni si? do budowania d?ugoletnich relacji mi?dzy klientami, partnerami i HP – stwierdza Pawe? Miszkiewicz, Dyrektor kana?u Partnerskiego w HP Inc. Polska.

Partnerom, którzy zdecyduj? si? przy??czy? do tego programu, HP zapewni szkolenie i wsparcie oraz pomo?e zidentyfikowa? potencjalne luki w zakresie celów, które partnerzy chc? uzyska?, a tak?e wska?e odpowiednie wskazówki, jak je osi?gn??. Wi?cej szczegó?ów b?dzie znanych bli?ej daty premiery HP Amplify, czyli 1 listopada 2020 r.

Udostępnij