HTC VIVERSE wyrywa si? naprzód z Polygon Streaming: nowe horyzonty dla wizualizacji 3D

Newsroom BrandsIT
2 Min
?ród?o: VIVERSE

VIVERSE, firma znana z innowacyjnych rozwi?za? w przetwarzaniu przestrzennym, og?asza wprowadzenie nowej us?ugi – Polygon Streaming – na rynku. Technologia ta, dotychczas dost?pna jedynie w ramach platformy VIVERSE, teraz staje si? samodzielnym produktem, zdolnym do integracji z ró?nymi urz?dzeniami, w tym smartfonami, tabletami, laptopami oraz zestawami XR.

Polygon Streaming to prze?omowa technologia, ??cz?ca przetwarzanie serwerowe z renderowaniem klienta, co pozwala na znacz?ce redukcje wymaga? dotycz?cych pasma internetowego oraz mocy obliczeniowej. Kluczowym elementem jest strumieniowe przesy?anie danych 3D, ograniczaj?ce transmisj? do niezb?dnych informacji o poligonach aktualnie widocznych na ekranie u?ytkownika. Dzi?ki temu u?ytkownicy mog? cieszy? si? zaawansowan? grafik? interaktywn? bez wzgl?du na platform?, na której dzia?aj?.

HTC Viverse Polygon Streaming
?ród?o: VIVERSE

Joseph Lin, dyrektor generalny VIVERSE, podkre?li?, ?e Polygon Streaming ma na celu demokratyzacj? dost?pu do zaawansowanych modeli 3D, eliminuj?c barier? zwi?zan? z wymaganiami sprz?towymi. Nowa technologia jest adresowana do wielu bran?, w tym mediów, rozrywki, in?ynierii czy e-commerce, gdzie istotne jest udost?pnianie wysokiej jako?ci modeli 3D w sposób interaktywny i przyst?pny.

Testy wykaza?y imponuj?ce rezultaty:

  • Czas ?adowania obiektów skróci? si? nawet o 8-krotnie.
  • Renderowanie jest do 2 razy p?ynniejsze, co prze?o?y?o si? na wy?sz? liczb? klatek na sekund?.
  • Rozmiary projektów mog? zmniejszy? si? nawet o 81%.

Polygon Streaming oferuje tak?e interfejs sieciowy umo?liwiaj?cy ?atwe zarz?dzanie zasobami 3D, integracj? z popularnymi silnikami gier oraz dynamiczne wersjonowanie zasobów bez konieczno?ci aktualizacji aplikacji klienckich. Technologia jest kompatybilna ze standardami WebXR, co umo?liwia p?ynne przegl?danie interaktywnych tre?ci w przegl?darkach internetowych wspieraj?cych rzeczywisto?? rozszerzon?.

HTC Viverse Polygon Streaming
?ród?o: VIVERSE

Naoto Kato z Cluster, Inc., partnera VIVERSE, podkre?li?, ?e Polygon Streaming otwiera nowe mo?liwo?ci dla metawersu, zapewniaj?c u?ytkownikom szczegó?owe i immersyjne do?wiadczenia wizualne.

Nowa us?uga jest ju? dost?pna w wersji wczesnej, oferuj?c elastyczne opcje cenowe, pocz?wszy od 99 USD. Dodatkowo, b?dzie zaprezentowana na targach SIGGRAPH 2024 od 28 lipca do 1 sierpnia.

VIVERSE Polygon Streaming zapowiada si? jako istotny krok naprzód w dziedzinie renderowania i przetwarzania 3D, otwieraj?c drzwi do nowych standardów interaktywno?ci i dost?pno?ci dla szerokiego kr?gu u?ytkowników.
 

TEMATY:
Udostępnij