Uporz?dkowanie informacji produktowych, zbudowanie kompleksowej i profesjonalnej oferty, której celem jest skuteczna sprzeda? we wszystkich kana?ach, w tym w e-commerce, to jedno z wyzwa? wspó?czesnych przedsi?biorstw.
Prób? odpowiedzi na to wyzwanie podj?? te? lider na rynku mro?onej ?ywno?ci w Polsce – firma Iglotex. Na co dzie? przedsi?biorstwo zarz?dza niemal 7 tysi?cami produktów, które posiadaj? oko?o 50 atrybutów. Aby uporz?dkowa? te dane i prezentowa? je w przejrzysty sposób zarówno w systemie B2B e-commerce, jak i na stronie www czy w innych kana?ach, Iglotex wdro?y? PIM, który agreguje je w jednym miejscu, konsoliduje i umo?liwia wygodne korzystanie z nich zarówno przez inne systemy (np. e-commerce), jak i przez handlowców, marketing, trade marketing czy dzia? zakupów.
Przed wdro?eniem PIM w naszych informacjach produktowych dominowa?y raczej atrybuty operacyjno-logistyczne, by?a to raczej kartoteka ni? oferta. Dzi? mo?emy nie tylko wystawia? atrakcyjn?, bogat? i przejrzyst? ofert? w kana?ach digital, ale te? dali?my funkcjonalne narz?dzie naszym handlowcom do lepszego zapoznania si? z nasz? ofert? i zaprezentowania jej naszym Klientom – Józef Kostecki, Dyrektor ds. Zarz?dzania Procesami i Projektami Iglotex.
Za wdro?enie systemu odpowiada?a spó?ka e-point SA, która od ponad 20 lat projektuje, buduje, rozwija i utrzymuje portale oraz platformy wspieraj?ce sprzeda?. Projekt by? podzielony na 4 etapy: analiz? i wybór narz?dzia, development, wdro?enie i miesi?czn? stabilizacj? powdro?eniow?, która zako?czy?a si? sukcesem.
Dostarczyli?my klientowi narz?dzie, które umo?liwia kompleksow? konsolidacj? danych, ich obs?ug?, weryfikacj?, mo?liwo?? edycji oraz dystrybucji z jednego, centralnego miejsca. W trakcie trwania projektu dodali?my tak?e mo?liwo?? dodatkowych migracji danych z innych ?róde? ni? zak?adane na pocz?tku projektu, przez masowy import danych z plików. – dodaje Dawid Kubiak, Senior Solution Architect, Team Leader e-point SA.
Iglotex wdra?a system do zarz?dzania danymi produktowymi
