Infobip wprowadza w maju Coversations

Newsroom BrandsIT
2 Min

Infobip zauwa?a coraz wyra?niejszy trend specjalizacji i przenoszenia us?ug wsparcia biznesu do chmury. W odpowiedzi na te potrzeby ?wiatowy lider w komunikacji omnichannel wprowadzi w maju do swojego portfolio rozwi?zanie Conversations , skupiaj?ce w ramach jednej platformy szerokie mo?liwo?ci komunikacji wielokana?owej oraz zaawansowan? analityk? danych marketingowych.

– Conversations  to rozwi?zanie nowatorskie i wyprzedzaj?ce rynek pod wzgl?dem oferowanych funkcjonalno?ci. Pozwoli w stopniu dot?d nieosiagalnym zarz?dza? komunikacj? z klientem. Naszym zdaniem idealne contact center powinno zapewni? jak najszerszy dost?p do klienta, zawieraj?c przy tym pe?ni? dost?pnych informacji o nim, co otwiera mo?liwo?ci efektywnego cross i upsellingu, a przy tym pomaga podnie?? jako?? obs?ugi. Dotychczasowe rozwi?zania dost?pne na rynku skupia?y si? na mo?liwo?ciach kontaktowych, my poprawiaj?c ten parametr dodatkowo rozszerzyli?my funkcjonalno?? o narz?dzia pozwalaj?ce analizowa? dane marketingowe zwi?zane z obs?uga klienta. To pozwoli?o stworzy? pe?nowarto?ciowe centrum klienta dostarczaj?ce w jednym momencie zarówno wieloaspektow? wiedz? o nim, jak i mo?liwo?ci dwustronnego kontaktu. Nasze rozwi?zanie dzia?a w chmurze co zapewnia wi?ksz? elastyczno?? i sprzyja jego efektywnemu wykorzystaniu w zale?nosci od aktualnych potrzeb u?ytkownika – wyja?nia Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager  z Infobip.

Conversations to rozwi?zanie stworzone do wielokana?owej komunikacji mi?dzy firm? a klientem. Rozwi?zanie jest w pe?ni opart? o ?rodowisko chmurowe i mo?liwe do stosowania za pomoc? interfejsu www lub poprzez API. Dzi?ki niemu firma uzyskuje m.in. mo?liwo?? dwustronnej komunikacji z klientem poprzez RCS, SMS, WhatsApp Bussiness, Facebook Messenger, Viber, Live Chat, Apple Business Chat oraz g?os. Dodatkowe funkcjonalno?ci Conversations obejmuj? równie? zaawansowany system zarz?dzania rozmowami pozwalaj?cy na kontrolowanie kolejek i routingu, przydzielanie agentów czy przegl?d historii. Conversations  pozwala równie? na zautomatyzowane konwersacje za pomoc? IVR i botów.

Udostępnij