Infobip wraz z WhatsApp pomagaj? w walce z koronawirusem

Newsroom BrandsIT
2 Min

Okazuje si?, ?e w dobie pandemii COVID-19, publiczne i rz?dowe organizacje ochrony zdrowia stoj? przed wyzwaniem szybkiego dostarczania informacji na du?? skal?. Z pomoc? mog? przyj?? rozwi?zania dotychczas zwi?zane z platformami do komunikacji omnichannel. Zdaniem Infobip narz?dzia takie jak np. chatboty znacznie pomagaj? w realizowaniu misji informacyjnej oraz koordynowaniu sytuacji kryzysowej zwi?zanej z pandemi?. Infobip wraz z WhatsAppem ju? teraz bezp?atnie wspieraj? walk? z koronawirusem wraz z rz?dami realizuj?c komunikacj? w Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, Katarze, Pakistanie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Indiach czy Nigerii.

„Pandemia koronawirusa to sytuacja realnego zagro?enia – na nogi zosta?y postawione s?u?by niemal wszystkich pa?stw, a w wielu miejscach wprowadzono ograniczenia  lub restrykcyjne procedury zwi?zane z przemieszczaniem si? obywateli. Jednocze?nie, ze wzgl?du na skal? problemu, rz?dom w du?ej mierze zale?y na tym, aby mo?liwie jak najszybciej kluczowe informacje dotar?y do jak najwi?kszej liczby ludzi, wspieraj?c proces walki z rozwojem pandemii. Oczywi?cie istniej? rz?dowe kana?y informacyjne w postaci witryn internetowych lub numerów informacyjnych, ale ich mo?liwo?ci informowania maj? ograniczon? skal?. Pomocne okazuj? si? tu dotychczas u?ywane i sprawdzone na gruncie komercyjnym narz?dzia komunikacji omnichannel, umo?liwiaj?ce dialog i wymian? informacji z ludno?ci? poprzez wiarygodne, popularne kana?y takie jak WhatsApp, Obecnie bezp?atnie pomagamy resortom zdrowia z ró?nych krajów we wdro?eniu takiej komunikacji aktywnie wspieraj?c walk? z koronawirusem” – mówi Magdalena Dudek, Senior Sales Manager w firmie Infobip.

WhatsApp udost?pni? swoj? platform? rz?dowym resortom zdrowia, za? Infobip odpowiada za wdro?enie w jej ramach chatbotu, numeru WA, techniczne wdro?enie funkcjonalno?ci oraz jej bie??ce techniczne wsparcie. Dzia?ania w obliczu ?wiatowego kryzysu zdrowotnego s? wykonywane bezp?atnie. Za pomoc? rozwi?za? dostarczanych przez Infobip mo?liwe jest nie tylko udzielanie informacji, ale i komunikacja zwrotna z odbiorc?.

Dostarczany przez Infobip chatbot jest dodatkowym ?ród?em kluczowych, merytorycznych informacji na temat koronawirusa SARS-CoV-2. Dzia?a w formie wirtualnego asystenta wspieraj?cego komunikacj? i edukacj?. Jest prosty i przyst?pny w obs?udze, dost?pny natychmiastowo w modelu 24/7.

Udostępnij