W ramach dzia?a? zwi?kszaj?cych bezpiecze?stwo w sieci bank oferuje klientom skorzystanie z dodatkowej us?ugi – CyberRescue. Us?uga ta gwarantuje ca?odobowe i bezp?atne wsparcie ekspertów bezpiecze?stwa dla klientów ING.
CyberRescue to ca?odobowe centrum pomocy w zakresie bezpiecze?stwa w sieci, które nie tylko pomaga, ale równie? ostrzega. Aby uzyska? pomoc wystarczy pobra? kod w Moim ING i aktywowa? us?ug? na formularzu firmy CyberRescue. Nast?pnie w razie potrzeby skontaktowa? przez Messenger, zadzwoni?, napisa? SMS lub maila. Zespó? wykwalifikowanych specjalistów CyberRescue z dziedziny bezpiecze?stwa przeprowadzi rzeteln? analiz? problemu klienta, poda sposoby jego rozwi?zania oraz zapewni wskazówki na przysz?o??, ?eby problem si? nie powtórzy?.
W ING dbamy o ochron? naszych klientów i rozwijamy narz?dzia i us?ugi wspieraj?ce bezpieczne bankowanie. Widzimy potrzeb? nie tylko sta?ej edukacji w zakresie cyberbezpiecze?stwa, ale równie? udost?pniania narz?dzi i miejsca, do którego klient mo?e si? zwróci? po szybk? pomoc w ka?dej sytuacji stanowi?cej zagro?enie on-line. ?wiadomo?? bezpiecznego poruszania si? po interencie i natychmiastowa reakcji zmniejszaj? ryzyko zostania oszukanym, a na tym najbardziej nam zale?y – podkre?la Marcin Gi?ycki, Wiceprezes Zarz?du ING Banku ?l?skiego
CyberRescue zapewnia:
- bezp?atne wsparcie ekspertów bezpiecze?stwa
- bie??ce powiadomienia o nowych metodach cyberoszustów – mailowe lub na messenger
- wsparcie specjalisty 24/7 przez telefon, mail, SMS i Messenger
- wsparcie bezpiecze?stwa w internecie np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych
- wsparcie w przypadku m.in.: zgubienia lub skradzionego telefonu, przechwycenia skrzynki mailowej lub konta na portalu spo?eczno?ciowym czy oszustwa dot. przesy?ek,
- wiadomo?ci z podejrzanym linkiem czy za??cznikiem
?eby aktywowa? us?ug? CyberRescue w ING nale?y:
- zalogowa? si? do Mojego ING
- w sekcji Us?ugi, w strefie bezpiecze?stwa wybra? CyberRescue
- wygenerowa? kod, a podany w procesie link przekieruje do formularza firmy CyberRescue.
- po wype?nieniu formularza i pozytywnej weryfikacji klient dostanie SMS-a oraz maila z komunikatem powitalnym.