Zebra Technologies Corporation og?osi?a, ?e InPost wykorzystuje jej rozwi?zania mobilne. Spó?ka wyposa?y?a 3800 pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym Zebra TC56. Modele, dzia?aj?ce pod kontrol? systemu Android™, umo?liwiaj? im szybsze i bardziej precyzyjne wykonywanie zada? zwi?zanych z obs?ug? paczek. Dzi?ki temu wdro?eniu wydajno?? dostaw InPost wzros?a w niektórych przypadkach nawet o 10 proc.
W celu zachowania konkurencyjno?ci i zaspokojenia wymaga? klientów, spó?ka InPost przesz?a cyfrow? transformacj?, wdra?aj?c najnowsze technologie i przechodz?c na platform? opart? na systemie Android. Firma wymieni?a tablety na komputery mobilne TC56 z ekranem dotykowym. Nowe urz?dzenia s? wyposa?one w aplikacj? MobiCourier dostarczan? przez OpenNet.pl niezale?nego producenta oprogramowania specjalizuj?cego si? w kompleksowych rozwi?zaniach IT dla przedsi?biorstw dzia?aj?cych w sektorze us?ug kurierskich i logistycznych.
Komputery mobilne TC56, stosowane do obs?ugi potwierdze? dostaw przez kurierów InPost to narz?dzia, które pozwalaj? zmniejszy? liczb? b??dów i ograniczy? ilo?? dokumentacji. Firma mo?e za ich pomoc? przekazywa? pracownikom terenowym informacje o profilach klientów, wskazówki dojazdu i inne wa?ne dane w czasie rzeczywistym, co umo?liwia optymalizacj? procesów obs?ugi i szybsz? realizacj? dostaw. Najwa?niejszym czynnikiem rozwoju firmy inPost jest ci?g?o?? operacji i mo?liwo?? utrzymania przewidywalnych kosztów dzia?alno?ci. Us?uga kompleksowego wsparcia serwisowego OneCare™ oferowana przez firm? Zebra obejmuje szybk? napraw? lub wymian? przypadkowo uszkodzonych urz?dze?, co oznacza ni?szy koszt posiadania w porównaniu z wcze?niej u?ywanymi przez kurierów InPost tabletami z systemem Windows.