Iwona Kołodziejek została nową Business Development Director w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w zakresie geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za zwiększanie rozpoznawalności marki i rozwijanie współpracy z Klientami, co w długoterminowej perspektywie ma doprowadzić do powiększenia obrotów spółki. Wcześniej pracowała m.in. w TikToku jako szefowa sprzedaży ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej.
– W Proxi.cloud bÄ™dÄ™ odpowiedzialna przede wszystkim za zwiÄ™kszanie rozpoznawalnoÅ›ci marki na rynku reklamowym i rozwijanie dÅ‚ugoterminowych relacji z kontrahentami. KonsekwencjÄ… tego bÄ™dzie wzrost sprzedaży naszych usÅ‚ug reklamowych – mówi Iwona KoÅ‚odziejek, nowa Business Development Director w Proxi.cloud.Â
Kołodziejek ma blisko 30-letnie doświadczenie zawodowe. W ciągu ostatniego roku pracowała jako niezależna doradczyni w dziedzinie mediów, a później w TikToku jako szefowa sprzedaży ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej. Wcześniej przez 12 lat w firmie doradczej Accenture odpowiadała za sprzedaż i realizację projektów w obszarze zwiększania efektywności inwestycji mediowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Ma również na koncie pracę w takich domach mediowych, jak Mindshare, Zenith Optimedia Group (jako Managing Director Optimedia), a także w dziale mediów agencji reklamowej Ogilvy&Mather i brokerze reklamy outdoorowej.
– Patrząc na dotychczasowe sukcesy Iwony, znajomość od podszewki rynku reklamy i wysoką kulturę pracy, wierzymy, że sporo wniesie do naszego zespołu. Jej wieloletnie doświadczenie jest dla nas nieocenione, bo pozwoli nam szybko zoptymalizować wiele procesów. Niemniej ważne jest też to, że mamy podobną wizję kierunku rozwoju biznesu i tego, co możemy razem osiągnąć na rynku – podsumowuje Mateusz Chołuj, członek zarządu spółki Proxi.cloud.