Jak AI i IT pomagaj? pracownikom w utrzymaniu produktywno?ci? – Wyniki badania Lenovo

Izabela Myszkowska
5 Min

Dziewi?ciu na dziesi?ciu pracowników (87%) uznaje, ?e AI ma do odegrania pozytywn? rol? w pomaganiu im w utrzymaniu produktywno?ci, natomiast o?miu na dziesi?ciu (81%) preferuje po??czenie AI i pracy specjalistów IT – wynika z danych Lenovo.

Nowe globalne badanie ujawnia, ?e wi?kszo?? z 12 000 badanych pracowników (91%) uwa?a, ?e byliby bardziej produktywni, gdyby ich problemy informatyczne w pracy by?y rozwi?zywane szybko i skutecznie. Kolejne 74% twierdzi, ?e s?abe wsparcie IT zmniejszy?o ich motywacj? do pracy. Wyniki wskazuj? na konieczno?? wprowadzenia wydajnego i skutecznego systemu wsparcia informatycznego, który b?dzie w stanie obs?u?y? dzisiejszy hybrydowy model pracy.

Respondenci badania widz? kluczowe korzy?ci p?yn?ce z IT nap?dzanego przez AI w rozwi?zywaniu problemów przy minimalnych zak?óceniach ich pracy. Sztuczna Inteligencja mo?e zidentyfikowa? i rozwi?za? problemy zwi?zane z IT automatycznie, oraz przy wykorzystaniu wsparcia 24/7 nawet w weekendy i ?wi?ta.

“W miar? jak miejsca pracy ewoluowa?y wraz z rozwojem pracy hybrydowej, wsparcie IT dla pracowników stanowi?o du?e wyzwanie dla wielu organizacji. Wraz  ze zwi?kszaj?c? si? dost?pno?ci? us?ug w chmurze, rozwojem cyfrowej transformacji i metaverse, ?rodowiska IT organizacji b?d? tylko bardziej z?o?one, wi?c skuteczne wsparcie IT stanie si? jeszcze bardziej kluczowe dla do?wiadczenia i morali pracowników”

John Stamer, Wiceprezes i Dyrektor Generalny, Global Product Services w Lenovo

Premier Support Plus oferuje us?ugi, które s? niezb?dne zarówno dla bie??cych potrzeb firm organizuj?cych hybrydowy styl pracy, jak i cyfrowej transformacji w organizacjach, ??cz?c to, co najlepsze z obu ?wiatów – zaawansowan? sztuczn? inteligencj? dla inteligentniejszych, prewencyjnych us?ug, a jednocze?nie zapewniaj?c pomoc specjalisty tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna, dla bezproblemowego i bezpo?redniego wsparcia IT, którego poszukuj? pracownicy.

Premier Support Plus to najbardziej kompleksowa us?uga wsparcia informatycznego na rynku i odpowied? na potrzeby firm, które chc? by? gotowe na przysz?o??, oferuj?c w?a?ciwe rozwi?zanie poprawiaj?ce do?wiadczenie i satysfakcj? pracowników, niezb?dne do zatrzymania talentów na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku.

Wed?ug badania 62% respondentów stwierdzi?o, ?e jest zadowolonych z zarz?dzania przez ich firm? w pracy hybrydowej, ale nadal znaczna cz???, bo 38% respondentów, uznaje, ?e jest neutralna lub niezadowolona ze swoich do?wiadcze? zwi?zanych z prac?.

Premier Support Plus zosta? opracowany z my?l? o kluczowych problemach przedsi?biorstw i u?ytkowników ko?cowych, aby zaoferowa? najbardziej kompleksow? us?ug? wsparcia i ochrony przed problemami informatycznymi:

  • Analityka predykcyjna sterowana przez AI umo?liwia proaktywne i prewencyjne wykrywanie problemów, a tak?e zdolno?? do identyfikacji i rozwi?zywania wielu z nich.
  • Ochrona przed przypadkowym uszkodzeniem zapewnia ochron? wykraczaj?c? poza tradycyjn? gwarancj? systemow?, chroni?c urz?dzenia przed niezamierzonymi upadkami, zalaniami i uderzeniami.
  • Us?uga Keep Your Drive zachowuje dyski twarde u?ytkowników i zapewnia pe?n? w?asno?? danych klienta, które mog? by? przechowywane lub usuwane na warunkach klienta, co zwi?ksza poziom ochrony danych i zapewnia zgodno?? z wymogami dotycz?cymi prywatno?ci i bezpiecze?stwa przechowywania danych.
  • Us?ugi Sealed Battery przed?u?aj? wsparcie dla baterii nawet o trzy lata, w ramach których przydzielani s? certyfikowani przez Lenovo technicy, aby w razie potrzeby zapewni? skuteczn? i wydajn? wymian? baterii, co minimalizuje przestoje i zwi?ksza stabilno?? dzia?ania ca?ej firmy.
  • Premier Support Plus to równie? mo?liwo?? korzystania z wielu globalnych us?ug takich jak Accidental Damage Protection, Keep Your Drive i Sealed Battery w dowolnym miejscu na ?wiecie.
  • Bior?c pod uwag? znaczenie produktywno?ci i do?wiadczenia pracowników, Premier Support Plus oferuje równie? przedsi?biorstwom dedykowany Services Engagement Manager, zapewniaj?cy proaktywne raportowanie i ?ledzenie zasobów.

“Aktywne dzia?ania CIO do nap?dzania cyfrowej transformacji przedsi?biorstwa nigdy nie by?y tak bardzo kluczowe. Dzia?y IT musz? ka?dego dnia dba? o to, aby pracownicy mieli jak najlepsze do?wiadczenia z nimi zwi?zane. Dlatego oprócz bycia coraz bardziej godnym zaufania partnerem w inteligentnej transformacji, jeste?my równie? niezwykle skoncentrowani na dostarczaniu praktycznych innowacji”

Stamer

Misj? firmy Lenovo jest zapewnienie organizacjom praktycznej i zrównowa?onej technologii, która nap?dza innowacyjno?? i gotowo?? na przysz?o??. Niedawno firma Lenovo wprowadzi?a na rynek seri? rozwi?za? PC, w tym nowe urz?dzenia ThinkPad, ThinkCentre i IdeaPad, które maj? pomóc u?ytkownikom w jeszcze efektywniejszym dostosowaniu si? do wdro?enia hybrydowych ?rodowisk pracy.

Lenovo Premier Support Plus jest ju? dost?pny. Dowiedz si? wi?cej podczas globalnego wydarzenia wirtualnego 15 marca 2023 roku. Zdob?d? informacje na temat tego, jak technologia mo?e zwi?kszy? do?wiadczenie pracowników, i zobacz z pierwszej r?ki, jak Premier Support Plus mo?e rozwi?za? problemy zwi?zane ze wsparciem IT. Aby uzyska? wi?cej informacji i zapisa? si?, kliknij tutaj.  


Globalne badanie przeprowadzone przez YouGov na zlecenie Lenovo, w którym wzi??o udzia? 12 000 pracowników na dziesi?ciu kluczowych rynkach, w tym w Australii, Brazylii, Chinach kontynentalnych, Niemczech, Hongkongu, Indiach, Japonii, Singapurze, Wielkiej Brytanii i USA, zosta?o przeprowadzone w dniach 23 lutego – 3 marca 2023 r.  

Udostępnij