LinkedIn to portal zrzeszający pracowników i pracodawców, z którego korzysta ponad 2 miliony użytkowników w naszym kraju. Z platformy najczęściej korzystają przedstawiciele kadry zarządzającej średniego i wysokiego szczebla. Ten fakt sprawia, że platforma ta jest doskonałym miejscem do prowadzenia działań biznesowych. Jej potencjał w zakresie marketingu internetowego jest bardzo wysoki. Jeszcze więcej funkcjonalności zyskujemy wtedy, gdy zdecydujemy się na skorzystanie z usługi LinkedIn Premium. Oto, co warto wiedzieć na temat LinkedIn Premium.
Konto LinkedIn Premium – co można dzięki niemu zyskać?
LnkedIn to platforma, która zostaÅ‚a uruchomiona przede wszystkim z myÅ›lÄ… o osobach poszukujÄ…cych pracy, jednak osoby, które decydujÄ… siÄ™ na zaÅ‚ożenie konta w ramach planu premium zyskujÄ… dostÄ™p do znacznie wiÄ™kszej liczby funkcji.Â
Konta premium podzielone sÄ… na kilka kategorii: kariera, sprzedaż, zatrudnienie oraz biznes. Konto kariera to podstawowy plan premium. Rozszerzenie tego konta to opcja biznes, zaÅ› w planach zatrudnienie i sprzedaż zyskujemy jeszcze wiÄ™cej funkcjonalnoÅ›ci, dziÄ™ki którym można zwiÄ™kszyć efektywność w zakresie prowadzenia procesu rekrutacji czy realizowania dziaÅ‚aÅ„ sprzedażowych.Â
Jakie sÄ… zalety LinkedIn Premium?
Posiadanie konta LinkedIn Premium niesie za sobÄ… całą masÄ™ korzyÅ›ci. Przede wszystkim, zyskujemy w ten sposób możliwość nawiÄ…zywania kontaktu z osobami, które nie znajdujÄ… siÄ™ na naszej liÅ›cie kontaktów, czyli osobami trzeciego stopnia.Â
Warto wiedzieć, że kontakty pierwszego stopnia to osoby z nami połączone – znajomi, kontakty drugiego stopnia to znajomi znajomych, zaś kontakty trzeciego stopnia to osoby całkiem obce. W ramach konta kariera możemy wysłać 5 wiadomości inMail w ciągu miesiąca, posiadacze konta biznesowego mogą przesłać ich 15, zaś sprzedażowego na 30.
Niewątpliwą zaletą narzędzia LinkedIn Premium jest dostęp do niedostępnych w darmowym planie statystyk – dzięki temu możemy sprawdzić, kto odwiedzał nasz profil oraz budować na tej podstawie listę leadów.
Artykuł sponsorowany