Jan Rafalont nowym Account Manager – Business Channel w Brother Polska

Klaudia Ciesielska
2 Min

Od pocz?tku marca 2025 roku Jan Rafalont do??czy? do zespo?u Brother Polska jako Account Manager – Business Channel. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialny za umacnianie relacji z obecnymi partnerami oraz rozwój sprzeda?y w kanale biznesowym. Jednym z g?ównych zada? nowego Account Managera b?dzie rozwój kana?u partnerskiego oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów.
 
Jan Rafalont ma bogate do?wiadczenie zawodowe – przez ponad 15 lat pracowa? jako Sales Specialist B2B w Cortland, gdzie odpowiada? za obs?ug? klientów biznesowych, prowadzenie dzia?u drukarek i urz?dze? wielofunkcyjnych laserowych oraz atramentowych, a tak?e wspó?prac? z producentami urz?dze? do druku. Do?wiadczenie w sprzeda?y zdobywa? równie? bezpo?rednio u producentów drukarek i urz?dze? wielofunkcyjnych dedykowanych biznesowi – OKI Europe (Polska) przez ponad rok oraz Konica Minolta Business Solutions Polska. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

„Budowanie trwa?ych relacji z klientami wymaga nie tylko do?wiadczenia, ale przede wszystkim umiej?tno?ci s?uchania i otwarto?ci na ich potrzeby – to fundament mojej pracy. Przez lata przeszed?em drog? od sprzeda?y bezpo?redniej, przez wsparcie kana?u sprzeda?y i zarz?dzanie produktem, a? po rol? opiekuna partnerów biznesowych. W czasach dynamicznych zmian rynkowych, kluczowe jest dostosowanie technologii do oczekiwa? klientów ko?cowych oraz wspieranie partnerów w ich rozwoju. Ciesz? si? z do??czenia do zespo?u Brother, planuj? wzmocni? obecn? sie? partnersk? oraz umacnia? pozycj? marki w kanale biznesowym”komentuje Jan Rafalont Account Manager – Business Channel w Brother Polska.

Udostępnij
Redaktor Brandsit