Firma Kaspersky og?osi?a przed?u?enie umowy partnerskiej ze Scuderia Ferrari. Ponadto firma Kaspersky do??czy?a do partnerów e-sportowego zespo?u FDA firmy Ferrari, który rywalizuje w ?wiatowej serii e-sportowej (Esports Series).
Partnerstwo pomi?dzy firm? Kaspersky a Scuderia Ferrari rozpocz??o si? w 2010 r., z roku na rok rozszerzaj?c swój zakres. Kieruj?c si? wspólnymi warto?ciami, takimi jak doskona?o?? technologiczna, praca zespo?owa oraz pasja do innowacji, firmy te zdo?a?y zbudowa? silne i stabilne relacje, obejmuj?ce równie? partnerstwo technologiczne. Kaspersky zapewnia firmie Ferrari ?wiatowej klasy cyberbezpiecze?stwo oraz ochron? danych w trybie 24/7 na ka?dym etapie – od jej g?ównej fabryki w Maranello, we W?oszech, po wy?cigi Formu?y 1 na ca?ym ?wiecie.
Nowo podpisana wieloletnia umowa sponsorska stanowi kolejny kamie? milowy w tej wspó?pracy. Logo firmy Kaspersky nadal b?dzie widnia?o na kaskach kierowców oraz elementach wizualnej identyfikacji marki prezentowanych przez zespó?, a tak?e pojawi si? na przednim skrzydle bolidów zespo?u Scuderia Ferrari.
Ciesz? si?, ?e kontynuujemy nasze wieloletnie partnerstwo z zespo?em wy?cigowym Scuderia Ferrari, które z czasem rozwin??o si? w co? wi?cej ni? sponsoring. Nasza wspó?praca przerodzi?a si? w partnerstwo techniczne: zapewniamy ochron? danych zespo?u, a tym samym, mimo ?e dzia?amy w tle, przyczyniamy si? do jego bezpiecze?stwa i sukcesu. Ciesz? si? równie?, ?e rozszerzamy nasze partnerstwo z Ferrari na e-sport, który stanowi obecnie jedn? z najszybciej rozwijaj?cych si? bran? online – powiedzia? Jewgienij Kaspersky, dyrektor generalny firmy Kaspersky.
Poza przed?u?eniem kontraktu ze Scuderia Ferrari firma Kaspersky sta?a si? równie? oficjalnym partnerem zespo?u e-sportowego FDA, za?o?onego przez Ferrari w 2019 r., który rywalizuje w wy?cigach Formula One Esports Series. Zespó? ten skupia m?ode talenty i najszybszych e-kierowców na ?wiecie, do których nale?? Brendon Leigh, David Tonizza oraz Domenico Lovece.
Logo Kaspersky pojawi si? na kombinezonach kierowców zespo?u e-sportowego Ferrari oraz na flagowym centrum treningowym zespo?u w Maranello. Umowa przewiduje równie? obecno?? marki podczas rozgrywek – logo firmy Kaspersky b?dzie umieszczone na samochodach wy?cigowych bior?cych udzia? w F1 Esports Series.
Mattia Binotto, dyrektor zarz?dzaj?cy oraz szef zespo?u Scuderia Ferrari, powiedzia?: Z rado?ci? wznawiamy wspó?prac? z firm? Kaspersky, jak równie? rozszerzamy jej zakres. ??czy nas wiele wspólnego, w tym d??enie do doskona?o?ci technologicznej oraz kultura pracy zespo?owej. Przez ponad 10 lat firma Kaspersky odgrywa?a kluczow? rol? w sukcesie Scuderia Ferrari, chroni?c nasze dane, zarówno na torach wy?cigowych, jak i w Maranello. To wa?ne, ?e mo?emy liczy? na niezawodnego partnera w tak delikatnej kwestii. Cieszymy si? równie?, ?e nasza wspó?praca rozszerzy?a si? na ?wiat e-sportu, który rozwija si? w szybkim tempie i ma du?e znaczenie dla promowania sportu motorowego w?ród szerszej i m?odszej publiczno?ci.