Katalogi szyte: Sztuka i funkcjonalno?? po??czone w eleganckiej formie

Katalogi szyte rewelacyjne sprawdzaj? si? jako narz?dzie reklamowe, umo?liwiaj? zaprezentowanie firmowej oferty w ciekawy sposób, zainteresowanie odbiorcy i przekonanie do zapoznania si? z zawarto?ci?. Mog? sta? si? wizytówk? firmy, wp?ywaj? na jej wizerunek. Druk katalogowy mo?na poleci? ka?demu przedsi?biorcy, niezale?nie od specyfiki prowadzonej dzia?alno?ci, jej wielko?ci. Warto wykorzysta? je w kampanii promocyjnej, aby dotrze? do potencjalnych klientów, poprawi? wizerunek firmy, jak najlepiej zaprezentowa? oferowane us?ugi lub sprzedawane produkty.

Co warto wiedzie? na temat katalogów szytych?

 Jest wiele sposobów ??czenia stron w katalogach, ale najcz??ciej wybór klienta pada na opcj? zszywan?, czyli szyt? drutem. Za rozwi?zaniem tym w du?ej mierze przemawia atrakcyjna cena, ale mo?na mówi? o wielu innych zaletach. Je?eli katalog ma zawiera? wy??cznie kilkadziesi?t stron, to jak najbardziej mo?na poleci? model szyty. Sk?ada si? ze ?rodka i osobno drukowanej ok?adki, wszystko ??czy si? ze sob? przy pomocy metalowych zszywek. W katalogach szytych nie ma wyra?nego grzbietu, ok?adka i ?rodek s? zwykle wykonane na jednakowym papierze. Katalogi wspaniale nadaj? si? do przedstawiania nowej oferty klientom, aby pozosta? w ich pami?ci na d?u?ej. 

Po przejrzeniu katalogu z tre?ciami o wysokim poziomie merytorycznym, ze zdj?ciami przyci?gaj?cymi wzrok, wr?cz wyst?puje potrzeba zaopatrzenia si? w dany produkt. Klient pozyskuje równie? co?, z czego dowie si? wi?cej informacji o tym, co ma do zaoferowania przedsi?biorstwa. Nale?y to zdecydowa?, jak? metoda ma zosta? wykonane drukowanie katalogu. Przy ma?ym nak?adzie wystarczaj?cy b?dzie druk cyfrowy, mo?na liczy? na szybk? realizacj? i mo?liwo?? personalizacji. Z kolei przy ch?ci powielenia tego samego wzoru wielokrotnie, w przyst?pnej cenie, warto zdecydowa? si? na druk offsetowy.

Dlaczego warto zdecydowa? si? na druk szytych katalogów?

 Katalogi szyte ?wietnie sprawdzaj? si? do promocji, firmowych produktów i us?ug. Warto w nie zainwestowa? ze wzgl?du na to, ?e podnosz? presti? przedsi?biorstwa. Zaprezentowanie oferty w efektowny sposób sprawia, ?e ma ona wi?ksz? warto?? w oczach klienta. Mo?na wobec tego liczy? na profesjonalnie zaprojektowanie katalogu, który sk?oni do zapoznania si? z zawarto?ci?. Katalog szyty jest tak?e sposobem na u?atwienie kontaktu z klientem, zwi?kszenie szansy na z?o?enie przez niego zamówienia.

Pro?ciej utrzyma? kontakt z nim, papierowe katalogi nadal maj? du?e znaczenie, a wi?kszo?? firm bazuje na wersjach internetowych. Warto wobec tego pozytywnie zaskoczy?, zrobi? dobre wra?enie. Przes?anie lub przekazanie katalogu jest tak?e pretekstem do nawi?zania relacji, sposobem na docenienie klienta. Ma on wysok? skuteczno?? przekazu, wszystkie oferty znajduj? si? w jednym miejscu, s? na wyci?gni?cie r?ki. Dobry katalog to taki, który jest prosty i jednocze?nie skuteczny, przyst?pny dla odbiorcy.

Podsumowuj?c, warto zdecydowa? si? na katalog szyty ze wzgl?du na:

  •   Wysokie walory estetyczne,
  •   Staranne wykonanie,
  •   Trwa?o??,
  •   Mo?liwo?? zaprezentowania oferty w atrakcyjny sposób,
  •   Przyst?pn? cen?,
  •   D?ugotrwa?e u?ytkowanie,
  •   Du?y wybór,
  •   Szerokie zastosowanie.

Co warto mie? na uwadze przy wyborze katalogów?

W przypadku katalogów szytych mo?na liczy? na ogromny wybór, dlatego w pierwszej kolejno?ci nale?y okre?li? swoje indywidualne potrzeby, mo?liwo?ci i oczekiwania.  Wybra? nale?y optymalny format katalogu, przyk?adowo A4, A5, A6, DL. Trzeba dostosowa? go do jego przeznaczenia, rodzaju tre?ci, które maj? si? w nim znale??. Kolejn? kwesti? jest typ papieru do katalogów, w du?ej mierze decyduje o cenie wydruku. Je?eli problemem jest ograniczony bud?et, to najlepiej b?dzie zdecydowa? si? na jak najmniejsz? gramatur?, co pozwala zaoszcz?dzi? pieni?dze. Rodzaj papieru równie? ma du?e znaczenie, mo?na zdecydowa? o przygotowan? kred? matow? lub po?yskuj?c?, co decyduje o cenie. Oczywi?cie o warunkach estetycznych. Do wyboru s? rozmaite uszlachetnienia, co nale?y bra? pod uwag? w przypadku ok?adki katalogu. Zwykle wybór pada na b?ysk i mat, ale opcji jest wi?cej, ta?szych i dro?szych.

Z ekonomicznych rozwi?za? polecie? mo?na przede wszystkim katalog szyty, który zosta? uszlachetniony foli? i lakierem UV. Nie bez znaczenia b?dzie tak?e kolorystyka, przód i ty? maj? najcz??ciej pe?en kolor, odmienny od ?rodka. Zdecydowa? nale?y równie? o tym, jakie maj? by? zszywki, czyli p?askie, czy mo?e jednak oczkowe. Na korzy?? tych drugich przemawia mo?liwo?? wpinania do segregatora, zaokr?glone wyko?czenie. Przy wyborze katalogu istotny b?dzie tak?e krój pisma, klient mo?e liczy? na mnogo?? fontów. Warto zadba? o spójno?? graficzn?, aby wszystko do siebie pasowa?o, by?o zgodne równie? z identyfikacj? wizualn? firmy. Uk?ad tekstów katalogu musi by? czytelny, nie powinno si? przesadza? z ilo?ci? czcionek i kolorów. Bardzo wa?ne staje si? tak?e to, aby w katalogu znajdowa?y si? profesjonalne zdj?cia produktowe, wysokiej jako?ci, przedstawiaj?ce ich rzeczywisty stan.

Artyku? sponsorowany

TEMATY:
Udostępnij