Kerio Connect: sprawdzone rozwi?zanie IT klasy Enterprise, ??cz?ce w sobie trzy kluczowe cechy

Materia? Partnera
4 Min

Aby w pe?ni zrozumie?, czym tak naprawd? jest Kerio Connect, nale?y rozpocz?? od wyja?nienia czemu s?u?y to jedno z najpopularniejszych rozwi?za? w portfolio GFI Software. Jak sama nazwa sugeruje, jest to serwer poczty elektronicznej i zarazem doskona?a alternatywa dla dobrze znanego ju?, podobnego rozwi?zania – Microsoft Exchange.

Najwa?niejsze cechy Kerio Connect to bezpiecze?stwo, prostota i przejrzysty User Interface (UI). To w?a?nie te trzy czynniki wp?ywaj? na szybk?, bezpieczn? i efektywn? prac? oraz komunikacj? w naszej organizacji.

Bezpiecze?stwo

Kerio Connect jest w pe?ni wyposa?onym pocztowym rozwi?zaniem klasy Enterprise, zawieraj?ce w sobie równie? modu?y bezpiecze?stwa, które chroni? przed hakowaniem oraz szkodliwymi oprogramowaniami za pomoc? szyfrowania SSL i S/MIME. Ponadto rozwi?zanie posiada wbudowane narz?dzia antyspamowe i antywirusowe oraz w pe?ni zautomatyzowany backup z opcj? stopniowego przywracania, który zapewnia szybkie i ?atwe odzyskanie wra?liwych danych w wi?kszo?ci znanych przypadków. ?eby w pe?ni wykorzysta? swoje mo?liwo?ci, archiwizacja szerokopasmowa na serwerze zapobiega utracie danych oraz pomaga organizacji w dostosowaniu si? do prawnych wymogów, jakie musz? spe?nia? dane, aby mog?y zosta? u?yte na ewentualnej drodze s?dowej.

Prostota i przejrzysto??

Komunikacja w ka?dej organizacji komunikacja powinna by? szybka i niezawodna. Osi?gni?cie tego celu umo?liwiaj? wewn?trzny czat firmowy i poczta elektroniczna oferowane przez Kerio Connect. Niezb?dny jest równie? kalendarz elektroniczny, który umo?liwia nie tylko tworzenie wydarze?, ale te? zarz?dzanie nimi oraz ich synchronizacj? – zarówno wewn?trz struktur firmy, jak i poza ni?.

Mobilno?? i wygoda pracy s? bardzo istotne dla wielu pracowników, dlatego cz??? z nich korzysta z w?asnych urz?dze?. Rozwi?zanie powinno by? wi?c odpowiednie do instalacji na ka?dym dostosowanym urz?dzeniu. Dzi?ki Kerio Connect, Bring Your Own Device (BYOD) jest bardzo proste i mo?liwe na praktycznie ka?dej platformie i ka?dym urz?dzeniu dost?pnym na rynku – zarówno na telefonie, laptopie czy tablecie.

Konfiguracja danego urz?dzenia jest tak prosta, ?e cz?sto nie jest nawet potrzebna pomoc ze strony dzia?u IT. Elastyczno?? rozwi?zania opiera si? równie? na mo?liwo?ci korzystania z innej preferowanej aplikacji do komunikacji. Z serwerów poczty Kerio Connect mo?emy korzysta? zarówno w chmurze (SaaS) jak i w warunkach lokalnych, on-premisowych – to organizacja wybiera metody najlepszej dla obecnych w firmie procesów i infrastruktury IT. Kolejn? du?? przewag? jest zcentralizowane sieciowe zarz?dzanie interfejsem oraz dost?p do skonsolidowanego systemu informacji, gdzie dost?pna jest automatyczna konfiguracja backupu, monitorowanie statusów, notyfikacje systemu oraz kompletna zdalna konfiguracja. Kerio Connect dostarcza cechy i funkcjonalno?ci kompletnego rozwi?zania, które zapewnia z?o?ono?? bez wysokich kosztów, jakie najcz??ciej towarzysz? podobnym rozwi?zaniom.

Podsumowanie

Podsumowuj?c, Kerio Connect jest idealnym rozwi?zaniem dla ma?ych i ?rednich firm (SMB) i zachowuje wszystkie znane, przydatne i sprawdzone ju? w innych tego typu produktach funkcje, pozwalaj?c jednocze?nie na znacz?ce oszcz?dno?ci w naszej organizacji. To rozwi?zanie powoduje, ?e komunikacja za pomoc? email i czatu, kalendarz, kontakty oraz zarz?dzanie zadaniami w firmie jest ?atwe, przyjemne i przyst?pne cenowo.

Kerio Connect mo?na przetestowa? bezp?atnie przez 30 dni wype?niaj?c formularz na stronie: https://gfi.bakotech.pl/

Udostępnij