Galopuj?cy rozwój technik marketingowych spowodowa? lekki przesyt, a nowe technologie i rozwi?zania pozwalaj? marketingowi na krok milowy naprzód. No w?a?nie, technologie na to pozwalaj? i co? Cz?sto nic.
Strzelecki i Meller trafiaj? w czu?e punkty bran?y marketing b2b, bez precedensu ods?aniaj? cz?sto nieoczywiste wady reklamy, pozostawiaj?c czytelnika w poczuciu za?enowania tym, co dzieje si? w marketingu oraz sk?aniaj? do spojrzenia szerzej na dzia?ania marketingowe i zaciekawiaj? ich nowymi formami.
Ksi??ka Marketing B2B IT napisana w formie przewodnika w prosty sposób t?umaczy meandry wspó?czesnego marketingu, pozwala uporz?dkowa? wiedz? i wykorzysta? j? do praktycznych dzia?a?. Pokazuje jak prowadzi? dzia?ania by finalnie zwi?kszy? sprzeda?. Wiedza zawarta w publikacji mo?e pomóc w weryfikacji dzia?a?, a w konsekwencji w ich modyfikacji zarówno w korporacjach jak i mniejszych, dzia?aj?cych lokalnie przedsi?biorstwach. Mo?e by? równie? dobrym weryfikatorem jako?ci pracy dzia?ów marketingu dla osób decyzyjnych.
Ksi??k? mo?esz zamówi? tutaj, wspomn? tylko, ?e autorzy ca?kowity dochód z publikacji przekazuj? na fundacj? Si? Pomaga.