Lider rynku systemów CRM wprowadzi? AI do oferty za 360 tys. dolarów

Izabela Myszkowska
7 Min

Salesforce poinformowa? o wprowadzeniu AI Cloud, najszybszego i najbardziej zaufanego rozwi?zania dla klientów Salesforce, które pozwala usprawni? obs?ug? klienta oraz zwi?kszy? produktywno?? przedsi?biorstwa dzi?ki generatywnej sztucznej inteligencji. AI Cloud to zestaw funkcji zoptymalizowanych pod k?tem dostarczania zaufanych, otwartych i generowanych w czasie rzeczywistym procesów we wszystkich aplikacjach i przep?ywach pracy. Nowa warstwa zaufania Einstein GPT Trust Layer rozwiewa obawy o ryzyko zwi?zane z wdro?eniem generatywnej sztucznej inteligencji. Umo?liwia klientom spe?nienie wymaga? dotycz?cych bezpiecze?stwa danych przedsi?biorstwa i zgodno?ci z przepisami, oferuj?c jednocze?nie korzy?ci p?yn?ce z generatywnej sztucznej inteligencji. To wyj?tkowe po??czenie funkcji i zabezpiecze? wzmacnia pozycj? Salesforce jako dostawcy czo?owego systemu CRM opartego na sztucznej inteligencji.

Podstaw? AI Cloud jest Einstein, pierwsza na ?wiecie sztuczna inteligencja dla systemów CRM, która obs?uguje obecnie ponad 1 bilion prognoz tygodniowo w aplikacjach Salesforce. Dzi?ki generatywnej sztucznej inteligencji Einstein pomaga zwi?kszy? produktywno?? ka?dej firmy i pracownika w zakresie sprzeda?y, us?ug i marketingu.

AI Cloud umo?liwia przedstawicielom handlowym szybkie automatyczne generowanie spersonalizowanych wiadomo?ci e-mail dostosowanych do potrzeb klientów, a zespo?om obs?ugi klienta automatyczne generowanie spersonalizowanych odpowiedzi oraz podsumowa? spraw. Specjali?ci ds. marketingu mog? automatycznie generowa? spersonalizowane tre?ci, aby anga?owa? obecnych i potencjalnych klientów za po?rednictwem poczty elektronicznej, urz?dze? mobilnych, stron WWW i reklam. Zespo?y handlowe mog? automatycznie generowa? informacje i rekomendacje, aby zapewni? spersonalizowan? obs?ug? na ka?dym etapie ?cie?ki zakupowej klienta. Z kolei programi?ci mog? automatycznie generowa? kod, przewidywa? potencjalne b??dy w kodzie oraz sugerowa? poprawki.

Dlaczego zaufana generatywna sztuczna inteligencja ma znaczenie w przedsi?biorstwie: liderzy firm chc? korzysta? z generatywnej sztucznej inteligencji, ale obawiaj? si? ryzyka. Ostatnie badanie Salesforce wykaza?o, ?e 73% pracowników uwa?a, i? generatywna sztuczna inteligencja wprowadza nowe zagro?enia bezpiecze?stwa, a prawie 60% osób planuj?cych korzystanie z tej technologii nie wie, jak zapewni? bezpiecze?stwo danych.

AI Cloud pomo?e wype?ni? t? luk? zaufania dzi?ki nowej warstwie zaufania Einstein GPT Trust Layer. Pomo?e ona zapobiega? przechowywaniu wra?liwych danych klientów przez du?e modele j?zykowe (ang. large language models, LLM). Takie oddzielenie danych wra?liwych od du?ych modeli j?zykowych pomo?e klientom zachowa? kontrol? nad zarz?dzaniem danymi przy jednoczesnym wykorzystaniu ogromnego potencja?u generatywnej sztucznej inteligencji. Warstwa zaufania GPT Einstein Trust Layer wyznacza nowy standard bran?owy w zakresie bezpiecznej generatywnej sztucznej inteligencji dla przedsi?biorstw.

„Sztuczna inteligencja zmienia nasz ?wiat oraz przekszta?ca biznes w sposób, jakiego nigdy sobie nie wyobra?ali?my. Ka?da firma b?dzie musia?a wykorzystywa? sztuczn? inteligencj?. Rozwi?zanie AI Cloud zosta?o stworzone na bazie czo?owego systemu CRM. To najszybszy i naj?atwiejszy sposób dla naszych klientów na uwolnienie ogromnego potencja?u sztucznej inteligencji dzi?ki zaufaniu zapewnianemu przez nasz? now? warstw? Einstein GPT Trust Layer. AI Cloud pozwala przedsi?biorstwom wprowadza? niesamowite innowacje oraz zwi?ksza produktywno?? i wydajno??”.

Marc Benioff, prezes i dyrektor generalny Salesforce

AI Cloud to przysz?o?? generatywnej sztucznej inteligencji dla przedsi?biorstw

AI Cloud obejmuje technologie Salesforce, takie jak Einstein, Data Cloud, Tableau, Flow i MuleSoft, które zapewniaj? zaufan?, otwart? generatywn? sztuczn? inteligencj? dla przedsi?biorstw.

Zaufanie i otwarto??: warstwa zaufania GPT Einstein Trust Layer pozwoli firmom na szybsze rozpocz?cie pracy z zaufan? generatywn? sztuczn? inteligencj? poprzez dopasowanie odpowiedniego modelu do danego zadania. Ponadto umo?liwi przedsi?biorstwom wdro?enie dowolnego odpowiedniego du?ego modelu j?zykowego oraz realizacj? celów w zakresie prywatno?ci, bezpiecze?stwa i przechowywania danych, jak równie? zgodno?ci z przepisami.

  • Korzystanie z du?ych modeli j?zykowych innych firm: w ramach zaanga?owania Salesforce w otwarte ekosystemy, rozwi?zanie AI Cloud zosta?o zaprojektowane z my?l? o udost?pnianiu du?ych modeli j?zykowych z platform, takich jak Amazon Web Services (AWS), Anthropic, Cohere i innych – w ca?o?ci w infrastrukturze Salesforce. AI Cloud pomo?e generowa? podpowiedzi i odpowiedzi dla klientów w infrastrukturze Salesforce. Ponadto Salesforce i OpenAI nawi?za?y wspó?prac? w celu wspólnego moderowania tre?ci przy u?yciu czo?owego interfejsu API OpenAI dla przedsi?biorstw oraz najlepszych w swojej klasie narz?dzi bezpiecze?stwa w po??czeniu z warstw? zaufania Einstein GPT Trust Layer, aby pomóc przechowywa? dane w systemie Salesforce.
  • Korzystanie z du?ych modeli j?zykowych Salesforce: AI Cloud umo?liwi klientom korzystanie z du?ych modeli j?zykowych Salesforce opracowanych przez dzia? Salesforce AI Research w celu obs?ugi zaawansowanych funkcji, takich jak generowanie kodu i pomoc w automatyzacji procesów biznesowych, co znacz?co zmienia sposób interakcji firm z ich oprogramowaniem CRM. Du?e modele j?zykowe Salesforce – w tym CodeGen, CodeT5+ i CodeTF – pomagaj? firmom zwi?kszy? produktywno??, pozyskiwa? wykwalifikowanych pracowników, obni?y? koszty wdro?e? i skuteczniej wykrywa? incydenty.
  • Korzystanie z w?asnych modeli (ang. Bring Your Own Model, BYOM): klienci, którzy wytrenowali w?asne modele specyficzne dla danego obszaru, skorzystaj? z AI Cloud przy jednoczesnej mo?liwo?ci przechowywania danych we w?asnej infrastrukturze. Modele te, niezale?nie od tego, czy dzia?aj? za po?rednictwem platform Amazon SageMaker czy Google Vertex AI, b?d? ??czy? si? bezpo?rednio z AI Cloud poprzez warstw? zaufania Einstein GPT Trust Layer. W tym scenariuszu dane klientów mog? pozosta? w ich zaufanych ?rodowiskach.

Dostosowanie do potrzeb przedsi?biorstw: sztuczna inteligencja przyczyni si? do globalnego wzrostu gospodarczego o ponad 15 bilionów dolarów i zwi?kszy ?wiatowe PKB o 26% do 2030 roku*. AI Cloud wykorzysta pe?ny potencja? Salesforce, pomagaj?c firmom i pracownikom w zwi?kszeniu produktywno?ci i wydajno?ci.

  • Generatywna sztuczna inteligencja w ka?dej aplikacji Salesforce: Salesforce wprowadza zaufan? generatywn? sztuczn? inteligencj? do ka?dego produktu, w tym Sales GPT, Service GPT, Marketing GPT, Commerce GPT, Slack GPT, Tableau GPT, Flow GPT i Apex GPT. 
  • Szablon podpowiedzi: podpowiedzi u?ywane do generowania tre?ci AI maj? bezpo?redni wp?yw na jako?? i trafno?? generowanych tre?ci. Salesforce opracowuje zoptymalizowane podpowiedzi AI, które wykorzystuj? zharmonizowane dane do umieszczania generowanych wyników w unikalnym kontek?cie ka?dej firmy. Te uwzgl?dniaj?ce kontekst podpowiedzi pomog? zespo?om sprzeda?y, obs?ugi, marketingu i IT uzyska? natychmiastowe korzy?ci z zaufanej generatywnej sztucznej inteligencji przy jednoczesnym skróceniu czasu i obni?eniu kosztów.

Ceny i dost?pno??

Dla przedsi?biorstw, które chc? szybko zwi?kszy? przychody i produktywno??, pakiet AI Cloud Starter jest dost?pny za 360 000 USD rocznie. Obejmuje on niezb?dne elementy sk?adowe, takie jak Data Cloud, automatyzacj? MuleSoft, Einstein, Tableau Analytics, Slack, CRM oraz bezp?atn? ocen? gotowo?ci na wdro?enie sztucznej inteligencji przeprowadzan? przez dzia? Salesforce Professional Services.

Udostępnij