LinkedIn zapowiada kolejny krok w swojej ewolucji, oferuj?c nowe narz?dzia i mo?liwo?ci dla swoich u?ytkowników. Tym razem firma skupia si? na sektorze biznesowym, prezentuj?c subskrypcj? LinkedIn Premium Business Page, która obiecuje przekszta?ci? sposób, w jaki firmy prowadz? swoj? komunikacj? online.
Nowe mo?liwo?ci dzi?ki sztucznej inteligencji
Zgodnie z informacjami przekazanymi portalowi TechCrunch, nowa subskrypcja jest oferowana w cenie 99 dolarów miesi?cznie i jest skierowana g?ównie do ma?ych i ?rednich przedsi?biorstw. Co wyró?nia t? ofert?, to wdro?enie sztucznej inteligencji, która pomo?e u?ytkownikom w tworzeniu anga?uj?cych tre?ci, co ma na celu zwi?kszenie liczby obserwuj?cych ich strony biznesowe.
AI w LinkedIn Premium Business Page ma umo?liwi? firmom nie tylko tworzenie tre?ci, ale tak?e analizowanie ich efektywno?ci i dostosowywanie strategii marketingowej w czasie rzeczywistym. To podej?cie mo?e zrewolucjonizowa? tradycyjne metody zarz?dzania tre?ci?, zapewniaj?c firmom wi?ksz? kontrol? nad swoim wizerunkiem i interakcjami z klientami.
Eksperymentalne funkcje jako przysz?o?? platformy
LinkedIn nie przestaje innowowa?, eksploruj?c ró?ne nowe funkcje, które mog? przyci?gn?? wi?cej u?ytkowników i zwi?kszy? ich zaanga?owanie. W ostatnim czasie firma og?osi?a prace nad ró?norodnymi dodatkami, takimi jak gry w aplikacji, kana? wideo inspirowany popularno?ci? TikToka, czy chatboty AI, które mog? dalej personalizowa? do?wiadczenie u?ytkownika na platformie.
Biznesowy wymiar innowacji
Dla LinkedIn, poszerzenie oferty o subskrypcj? Premium Business Page stanowi strategiczny ruch w kontek?cie rosn?cej konkurencji na rynku platform biznesowych i spo?eczno?ciowych. Umo?liwienie firmom lepszego zarz?dzania ich obecno?ci? online i zwi?kszenie widoczno?ci mo?e przyci?gn?? now? grup? u?ytkowników, gotowych p?aci? za wysoko zaawansowane narz?dzia biznesowe.