Marka Kaspersky zdoby?a presti?ow? nagrod? Red Dot Award w kategorii Brands & Communication Design 2020, w której wyró?nia si? najlepsze marki i kreatywne prace wykonane w ci?gu roku. Przekonuj?c do siebie jury Red Dot, globalna firma z bran?y cyberbezpiecze?stwa udowodni?a, ?e jej marka reprezentuje wysok? jako?? designu oraz zintegrowane zarz?dzanie mark?.
W 2020 roku do konkursu Red Dot zg?oszono ??cznie 6 992 kreatywnych projektów i marek z 50 krajów. 24 mi?dzynarodowych jurorów, których zadaniem by?o wy?onienie i wyró?nienie marek kieruj?cych si? „poszukiwaniem dobrego designu i kreatywno?ci”, ocenia?o zg?oszenia online, zwracaj?c szczególn? uwag? na koncepcj? oraz ide?. Ostatecznie wyró?nienie przyznano uczestnikom konkursu, którzy przekonali ekspertów, ?e ich projekt reprezentuje najwy?sz? jako?? i osi?gni?cie twórcze.
Jeste?my zaszczyceni i dumni z tego, ?e znale?li?my si? w?ród zwyci?zców jednego z najbardziej presti?owych konkursów w designie na ?wiecie. Otrzymanie wyró?nienia w kategorii Brands & Communication Design rok po wprowadzeniu nowych za?o?e? dot. marki oraz identyfikacji wizualnej stanowi wyraz uznania zarówno dla naszych dotychczasowych dokona?, jak i aktualnej dzia?alno?ci. Firma Kaspersky dokona?a gruntownej przebudowy swojej marki, to?samo?ci wizualnej oraz komunikacji, aby podkre?li?, ?e zmieni? si? akcent jej dzia?alno?ci – z cyberbezpiecze?stwa w kierunku szerszej koncepcji cyberodporno?ci – jak równie? misja, któr? jest budowanie bezpieczniejszego ?wiata – powiedzia? Andrew Winton, odpowiedzialny za dzia? marketingu w firmie Kaspersky.
Firma Kaspersky dokona?a rebrandingu w czerwcu 2019 r., wprowadzaj?c nowe logo oraz to?samo?? wizualn?, jak równie? now? filozofi? cyfrowego bezpiecze?stwa umo?liwiaj?cego ja?niejsz? przysz?o??.
Nowa marka firmy Kaspersky zosta?a równie? wyró?niona nagrod? Brand of the Year w kategorii „Oprogramowanie antywirusowe” podczas World Branding Awards w listopadzie 2019 r.
Aktualna nagroda Red Dot nie jest pierwsz? w dorobku firmy Kaspersky – w 2017 r. jej interaktywna platforma online Earth 2050, która prezentuje futurystyczny obraz ?wiata za 30 lat, otrzyma?a wyró?nienie Red Dot Best of the Best. W 2015 roku interaktywna strona edukacyjna firmy Kaspersky – One Dollar Lesson, która prezentowa?a podstawowe zasady bezpiecze?stwa online na przyk?adzie wirtualnej podró?y za jednego dolara, zdoby?a nagrod? Red Dot Award w kategorii Communication Design/Website.
Zwyci?skie zg?oszenia do konkursu Red Dot Awards 2020 b?d? publicznie dost?pne na stronie internetowej Red Dot od pa?dziernika 2020 r.