Pandemia zmieni?a nasze my?lenie o biznesie i dzi? ju? nie mamy z?udze?: dzia?alno?? w Internecie, szukanie nowych mo?liwo?ci rozwoju, nie jest opcj?, ale konieczno?ci?. Je?li nie wiemy dok?adnie jak to robi?, warto zamiast pope?nia? b??d za b??dem uczy? si? od najlepszych. Startuj?cy w?a?nie serwis klawo.io umo?liwi bezpo?redni kontakt z wybitnymi ekspertami i uzyskanie profesjonalnego wsparcia! Nie mo?esz tego przegapi?!
W Polsce mamy co prawda miliony ekspertów od medycyny i pi?ki no?nej, ale wi?kszo?? z nas przyznaje si?, ?e nie do ko?ca wie i rozumie jak dzia?a Internet, social media. Mimo ?e korzystamy z nich na co dzie?, zdajemy sobie spraw?, jak skomplikowan? materi? mo?e by? prowadzenie biznesu w online i rozwijanie swojej dzia?alno?ci: bez wzgl?du na bran??.
Tak?e tutaj jednak pokutuje my?lenie „zrobi? to sam” – które nie do ko?ca przystaje do wymogów wspó?czesnego ?wiata i bywa po prostu nieskuteczne. Dla osób, które my?l? inaczej i chc? si? uczy? od najlepszych, powsta? serwis klawo.io, który daje tak? w?a?nie mo?liwo??.
klawo.io – pierwszy w Polsce serwis mentoringowy – jak to dzia?a?
klawo umo?liwi rozmowy i spotkania wideo online z wybranym ekspertem po wcze?niejszej rezerwacji. Zainteresowanie prywatnymi konsultacjami z najlepszymi ju? jest ogromne i spodziewamy si?, ?e dost?pne terminy u naszych topowych mentorów rozejd? si? w ci?gu kilku godzin – mówi Filip Kokoszy?ski, za?o?yciel klawo.
W?ród mentorów klawo znajdziemy same topowe nazwiska: Micha?a Sadowskiego z Brand24, Paw?a Tkaczyka, Grzegorza Czapskiego z Allegro, Barbar? So?tysi?sk? z indaHash, Piotra Rytla – szefa e-commerce w Gazeta.pl czy Radka Zaleskiego – Head of Growth w Netguru oraz ponad 90 innych ekspertów z ró?nych dziedzin.
To prawdziwy „top topów”, który mamy nadziej?, wkrótce wzbogaci si? o kolejne nazwiska – mówi Kokoszy?ski.
Mentorzy klawo wspó?pracowali z najbardziej znanymi markami: Revolut, Google, Empik, x-kom, RMF, Radio Zet, Microsoft, Sony, Packhelp, LiveChat, BNP Paribas, TVN, Onet, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Brand24, Allegro, Pracuj.pl czy HBO.
Mentoring – z czym si? to je i ile to kosztuje?
Mentoring, dobrze znany ze Stanów Zjednoczonych, umo?liwia uzyskanie wsparcia, rady i poznanie opinii osoby, która doskonale zna dziedzin?, w której mentoringu szukamy. Mentorami zostaj? osoby, które s? cenionymi ekspertami bran?y – najcz??ciej z du?ym dorobkiem i renom?.
Mentoring to nie szkolenia ani coaching, a jego podstawowa forma opiera si? w?a?nie na bezpo?rednim, indywidualnym kontakcie.
Spotkanie w cztery oczy, mo?liwo?? indywidualnej rozmowy, s? bezcenne i zwykle dla prowadz?cych biznes trudne do uzyskania, w ko?cu czas eksperta jest bardzo cenny a dost?p do niego utrudniony.
Te bariery równie? zniesie klawo, które umo?liwi wykupienie pojedynczej konsultacji lub pakietu konsultacji, w bardzo atrakcyjnej cenie.
Koszt konsultacji ustala mentor – mówi Filip Kokoszy?ski z klawo. Startujemy jednak z bardzo atrakcyjnymi stawkami w wysoko?ci od 100 do 800 z? za godzin? indywidualnej rozmowy. Bior?c pod uwag? ewidentne zyski z tej formy kontaktu i z samego mentoringu, jest to inwestycja, która ma szans? zwróci? si? b?yskawicznie.
Artyku? sponsorowany