Micha? Pieprzny obj?? stanowisko Country Leadera w SAS Institute Polska. B?dzie wspiera? rozwój firmy i ugruntowanie jej pozycji jako wiod?cego partnera biznesowego dla przedsi?biorstw i instytucji w obszarze analityki, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji (AI). Rozwi?zania SAS zapewniaj? kompleksowe wsparcie w obszarach marketingu i sprzeda?y, prognozowania popytu, optymalizacji zapasów i logistyki, wykrywania nadu?y?, zarz?dzania ryzykiem, czyli wsz?dzie tam, gdzie analityka umo?liwia automatyzacj? procesów i podejmowanie natychmiastowych decyzji na masow? skal?.
W dobie czwartej rewolucji przemys?owej zaawansowana analityka staje si? kluczowym elementem strategii, a jej efektywne wykorzystanie b?dzie przes?dza? o pozycji przedsi?biorstw oraz instytucji w ultrakonkurencyjnym otoczeniu. SAS wspiera organizacje w analitycznej transformacji. Firma stale inwestuje w dalszy rozwój analityki i AI, w??czaj?c w to dzia?ania edukacyjne i us?ugi eksperckie. W Polsce z rozwi?za? SAS korzysta blisko 200 firm i instytucji z ró?nych sektorów rynku, m.in. bankowo?ci, ubezpiecze?, telekomunikacji, energetyki, przemys?u, handlu, farmacji, ochrony zdrowia, nauki czy administracji publicznej.
Micha? Pieprzny od 15. lat wspiera zarz?dy firm z Europy ?rodkowo-Wschodniej w obszarze planowania strategicznego, stymulacji wzrostu sprzeda?y, rozwoju sieci partnerskich, optymalizacji kosztów i zapewnienia d?ugofalowej wydajno?ci oraz efektywno?ci organizacyjnej. Posiada szerokie kompetencje w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii do wsparcia rozwoju przedsi?biorstw i transformacji procesów biznesowych.
Do SAS do??czy? bezpo?rednio z Deloitte Central Europe, gdzie jako partner w dziale Strategy, Analytics and M&A kierowa? zespo?em wspieraj?cym klientów w definiowaniu oraz wdra?aniu transformacji modeli biznesowych. Jednocze?nie w roli lidera bran?owego by? odpowiedzialny za promocj? i koordynacj? pe?nej przekrojowej oferty warto?ci Deloitte dla bran?y detalicznej w Europie ?rodkowej, a tak?e bran?y dóbr konsumenckich w Polsce.
Wcze?niej pe?ni? funkcj? Dyrektora Zarz?dzaj?cego w Loyalty Partner Polska (operator programu PAYBACK), tworz?c innowacyjne us?ugi marketingu bezpo?redniego i stymulacji sprzeda?y w oparciu o zaawansowan? analityk?. Karier? zawodow? zaczyna? w polskim biurze McKinsey&Company, gdzie zdoby? do?wiadczenie w sektorach bankowym, telekomunikacyjnym oraz paliwowym. Nast?pnie wspó?odpowiada? za strategi? Avon Cosmetics w Europie ?rodkowo-Wschodniej.
Jest absolwentem Szko?y G?ównej Handlowej w Warszawie, uko?czy? tam tak?e studia doktoranckie na kierunku ekonomia i zarz?dzanie. Ponadto jest absolwentem programu Leading Business into Future w London Business School.